Do wszystkich w #gamedev szukających pomysłu na grę: http://orteil.dashnet.org/gamegen Czasami wychodzą niezłe fantazje, ale dzięki tym głupim pomysłom może coś wykiełkuje ( ͡°͜ʖ͡°)
No elo, większość modeli w blenderze wysmarowane (copyrajt and all thanks to @blisher ) teraz ja je sobie osmaruję teksturami i biorę się ostro za programowanie tego dzieła, pozdro ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Cytat dnia: " Kiedy zakochałem się w koleżance z przedszkola i klockiem rozwaliłem głowę konkurentowi, tata poszedł na rozmowę z wychowawczynią."
Tak się zastanawiam w jaki sposób rozwiązać obrażenia - czy klasyczne HP (gdy dojdą do zera umieramy) czy modułowo (uszkadzanie trakcji, działa, wieży, zawieszenia itp). Jeżeli w ten drugi sposób to jak zdefiniować zniszczenie naszego pojazdu? Zniszczenie wszystkich modułów czy zniszczenie jakiegoś głównego? Jak myślicie?
Do końca #ludumdare zostało 1 dzień, 11 godzin i 8 minut
Od czasu ostatniego wpisu dodałem i poprawiłem:
* Kolizje mniej drażnią
* Pociski przeciwników nie zostają na powierzchni planety
* Laser (power-up) stał się wreszcie użyteczny
* Przeciwnicy pojawiają się z poza krawędzi ekranu
* Dodałem nowe power-upy takie jak: tarcza (chwilowa niezniszczalność), podwójny i potrójny strzał, laser, super pociski (niezniszczalne), Coldown reduction itd.
@Frondeus: Nie zmuszę cię, żebyś tracił czas na coś tak bezsensownego jak reupload, więc jeśli mógł byś to na następnego updejta naprawić, to było by bosko (。◕‿‿◕。)
#rust