Cześć, ta sama sytuacja. Zamówienie 23.11 i cisza. A co sądzicie o e-sądzie ? Zgłaszać od razu może do nich ?Tak niedawno pani z banku podpowiedziała, bo moja żona też coś zamówiła i okazało się fejkiem. Działają podobno sprawniej.
Ja również zgłosiłem to do prokuratury jak i reklamacje do banku. Dziś dostałem wiadomość, że bank przychylił się do mojej reklamacji i zwrócił mi środki na konto (decyzja indywidualna banku BRAWO !!!) - w ramach zachowania dalszej pozytywnej współpracy.
@janusu: Wiem, że nie są winni ale w uzasadnieniu m.in. napisali "decyzja ma charakter indywidualny i jednorazowy, która podjęliśmy dla zachowania dalszej pozytywnej współpracy"
@jakub-kurasinski: Na wstępie opisałem całą sytuację (wskazując na to że prawdopodobnie stałem się ofiarą oszustwa) oraz poprosiłem o zablokowanie środków na koncie, na które przelałem środki. I do tego złożyłem reklamację. I tyle.
Czy w Łodzi zgłaszaliście to na Kilińskiego czy gdzie indziej ?
@janusu: Wiem, że nie są winni ale w uzasadnieniu m.in. napisali "decyzja ma charakter indywidualny i jednorazowy, która podjęliśmy dla zachowania dalszej pozytywnej współpracy"