Chodzi mi głównie o mody które by powiększały drzewko technologiczne o nowe bardziej zaawansowane części i ogólnie rozwijały i uatrakcyjniały rozgrywkę.
@h3co1: World Of Warplanes grałem jak było z zamkniętej becie i nie zrobiło to na mnie pozytywnego wrażenia, nie wiem czy coś się poprawiło od tamtego czasu. WT jest fajny, grindem bym się nie przejmował. Sam gram bardzo mało, gram wszystkimi nacjami po trochu w samolotach doszedłem do 3 ery (na 5), a w czołgach do 2 i jakoś nie czuje potrzeby parcia na wyższe tiery, na tych niższych też
Czołg waży kilkadziesiąt ton, jeśli gwałtownie zahamujesz jedną gąsienicą to czołg się obróci bez problemu, ale ta cała masa będzie chciała dalej lecieć do przodu, stąd te drifty, tak działa fizyka.
Ale można to wykorzystać na swoją korzyść.
Można robić tricki prawie jak w Girls und Panzer (ta scena jest mocno przesadzona, ale w WT można zrobić coś podobnego).
Szczyt pecha, zniszczył 20 czołgów (pierwszy raz widziałem żeby ktoś miał tyle zabójstw w czołgach) i 2 asysty. To wszystko w Pz II C (w tej grze były Pz III E z BR 2.3, ja sam byłem w czołgach z BR 1.3).
@HlepZeSmalcem: Po 18 będzie 2X więcej, 25k graczy to mało bo część gra w czołgi, część w samoloty, poza tym grają różnymi tierami (battle ratings) i w różnych trybach rozgrywki (arcade, realistyczny, symulacja). Dlatego czasem trudno dobrać graczy.
Właśnie udało mi się StuGiem III F zniszczyć wrogi czołg z ok. 1300m na mapce Poland, co prawda w arcade ale to nie ma znaczenia bo był niezespotowany i sam musiałem go wypatrzeć i oszacować odległość bo ten znacznik pokazujący jak celować znika powyżej kilometra. Chciałbym zobaczyć killcam z tego trafienia.
@NH35: Nie do końca, kumulacyjne mają niską prędkość wylotową dlatego trzeba brać dużą poprawkę, i celność jest kiepska, do tego cel musi być stacjonarny bo pocisk leci bardzo długo. Powyżej kilometra najlepiej sprawdza się APCR, w StuGu III F ta amunicja ma gorszą penetracje od kumulacyjnego dopiero powyżej 1500m. Ja kumulacyjnych używam przeciwko lekko opancerzonym czołgom na bliskim i średnim dystansie. APCR na dalekim dystansie, lub przeciwko ciężko opancerzonym czołgom.
@FLAC: Dobra aktualizacja, nowe mapy są świetne, naprawili dużo błędów.
Nowy tryb Arcade też mi się podoba, w końcu gracze grający pojazdami p.lot. mogą się do czegoś przydać.
Nareszcie wojska lądowe stały się grywalne, chociaż ciągle jest dużo rzeczy do zrobienia. Wróciłem do WT po dłuższej przerwie i w tej chwili ta gra grywialnością przewyższa WoTa.
Pojawił się kolejny wpis o najlepszych tekstach klientów tłumaczy. Nawet jako numer 33 załapał się komentarz z wykopu autorstwa @Lisiu (źródło tutaj). Gratuluję umiejętności językowych ( ͡°͜ʖ͡°)
@Tamerlan: Zdajesz sobie sprawę że to jest symbol który jest używany w europie od tysięcy lat, na długo zanim powstały ustroje totalitarne i podobnie jak swastyka nie ma żadnego negatywnego znaczenia.
Chodzi mi głównie o mody które by powiększały drzewko technologiczne o nowe bardziej zaawansowane części i ogólnie rozwijały i uatrakcyjniały rozgrywkę.
#kerbalspaceprogram