Wpis z mikrobloga

@Lisiu: Niestety, w 0.25 jest problem z Treeloaderem i większość nowych drzewek jest zbugowanych. Dopóki nie wyjdzie ATC z możliwością dodawania modów to nie ma co liczyć na stabilne mody.
@dogeisthetrue: Z tego co czytałem to nie ma liczyć na inne układy gwiezdne. Trzeba się posiłkować modami w stylu PlanetFactory, ale jest on strasznie pamięciożerny. SQUAD najwyżej dorobi z 2-3 planety (podobno Eeloo ma być księżycem drugiego gazowego olbrzyma). Sam bym z ogromną chęcią widział proceduralnie generowane światy jak w Space Engine, jednak twórcy zarzekli, że nie mamy co na to liczyć.
@Kowal04: To by było świetne jakby po zbadaniu całego rodzimego układu dało się wynaleźć napęd warp i badać proceduralne generowaną galaktykę. Tylko muszą najpierw ulepszyć sposób w jaki zdobywa się naukę, bo na razie to nie ma za bardzo co robić po wylądowaniu, próbka gleby, raporty, mystery goo, science Jr. i do domu.
@Lisiu: Zawsze możesz obczaić Station Science, albo DMagic's Orbital Science. Ze względu na dużą ilość dodatkowych badań to jeszcze Celestial Body Science Multiplier Editor i zmiejszyć mnożniki nauki dla planet (zwłaszcza dla Muna i Minmusa). Interstellar też oferuje parę odmiennych sposobów pozyskiwania nauki jak np. sejsmografy, które polegają na ustawieniu statku z sejsmografem na powierzchni i trzeba czymś innym mocno uderzyć o powierzchnię, przykładowo innym statkiem. Wtedy dopiero badanie jest zaliczone.
@Kowal04: Tak, sam go nie instalowałem, bo na razie ma błędy - na przykład Minmus może mieć SoI wielkością dorównujące SoI Joola. I statki zostają na orbitach, co przy takich zmianach wielkości SoI może powodować błędy. Ale mod jest ciekawy i będę czekał na nowsze wersje (twórca zapowiada losowo generowane powierzchnie planet).