Gdzie na obiad ( kuchnia polska / włoska / gruzińska / indyjska / fast-foody - odpadają droższe restauracje )?
oraz gdzie na kawę i ciasto. Lokalizacja - szeroko rozumiane centrum.
Brak pomysłów ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#wroclaw #jedzenie71
oraz gdzie na kawę i ciasto. Lokalizacja - szeroko rozumiane centrum.
Brak pomysłów ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#wroclaw #jedzenie71
Tej wielkości tekstura w przykładach gdzie nie używałem world unitów tylko "pixel perfect" i samej sceny rysowało się dobrze, teraz po ustawieniu Viewportu i camery by korzystały z world units psuje efekt ( chociaż pozycję i rozmiar interpretuje dobrze, jednak w tym rozmiarze przy innych projektach ( gdzie nie miałem world unitów ) rysował się dobrze ( były ostre krawędzie nie rozmazane ).
Sama tekstura tego przycisku w oryginale ma 12px na 20px. W world unitach wartość 12 jest 8 razy mniejsza niż w pikselach.
Chciałbym aby tekstura przycisku nie skalowała się na 8 razy mniejszą ( by pasować to world unitów ) tylko ustawiała swoją skalę tak by jej oryginalny rozmiar w worldunitach był bez zmian. Potem jak ustawię, że chcę button w rozmiarze 10 x 10 skalowało się w dół z oryginalnego rozmiaru.
źródło: comment_ubvtOBxaW6wGqe4ROcp7yLpfGg8W8FPA.jpg
Pobierz