Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko212
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
LewakDoBicia
LewakDoBicia

LewakDoBicia

Dołączył 7 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 32
  • Znaleziska 31
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

402

Donos na prof. Bartyzela. „Wyborcza” pisze o „antysemityzmie”, historyk...

Donos na prof. Bartyzela. „Wyborcza” pisze o „antysemityzmie”, historyk...

Profesor Jacek Bartyzel znalazł się pod ostrzałem. Chodzi o wpis na Facebooku, w którym historyk odniósł się do relacji polsko-żydowskich oraz antypolskich wypowiedzi niektórych Polaków. Mocne słowa zaowocowały pismem, jakie do rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika złożył w tej sprawie...

konto usunięte
z
pch24.pl
dodany: 26.02.2019, 19:45:28
  • 146
  • #
    polska
  • #
    antysejsmityzm
  • #
    zydzi
  • #
    izrael
  • #
    antysemityzm
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 27.02.2019, 09:33:36
  • -12
@pan_koscielny: Niewiele wiesz. Nazistowskie Niemcy przez wiekszosc czasu, kiedy istnialy, nie prowadzily eksterminacji Zydow (1933-1940). Natomiast zajmowaly sie konsolidacja poparcia dla antysemityzmu i - zupelnie jak niektorzy uzytkownicy wykopu - nazywaly Zydow "gangrena", lub tez bezpodstawnie oskarzaly ich o klamstwa, zupelnie jak Ty.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 27.02.2019, 09:40:50
  • -9
@adidanziger: Acchh taaak. Nikt w Polsce nie bije Zydow, a kazdego Zyda ktory twierdzi inaczej nalezy pobic!
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 27.02.2019, 10:00:59
  • -6
@pan_koscielny: Tak że co? Udowodnilem Ci, ze nie masz racji, a Ty w odpowiedzi podajesz jakies losowe dane.

> Polska nigdy nie prowadziła eksterminacji Żydów

yyy... no i co? A propos czego to jest?
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 27.02.2019, 10:10:53
  • -13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 27.02.2019, 10:24:41
  • -7
@jaKlaudiusz: No wiem. Bo jestem Zydem i myslalem ze tez moge byc na wykopie

2102

Młodzi Izraelczycy tańczyli nago na tereni KL Lublin

Młodzi Izraelczycy tańczyli nago na tereni KL Lublin

Dwójka Izraelczyków podczas wycieczki tańczyła nago na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego KL Lublin, potocznie "Majdanek". Zdarzenie zostało nagrane. W niedzielę zostali wydaleni z Polski z powrotem do Izraela.

IetrusI
z
haaretz.com
dodany: 13.08.2018, 08:12:16
  • 163
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    zydzi
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 13.08.2018, 10:14:29
  • 28
Nie mylcie Zydow z Izraelczykami. Ci pierwsi sa tacy sami jak wy, sa europejczykami i nie profanuja miejsc kazni, bo znaja swoja historie. Ci drudzy sa z kraju o arabskiej mentalnosci, w stanie permanentnej wojny, do Europy wysyla ich rzad kiedy maja po 15 lat (pamietacie jak glupim sie jest wtedy?) i robi im pranie mozgu, zeby uwierzyli, ze swiat wciaz chce ich zabic by tym chetniej wracali do kraju i szli
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 13.08.2018, 10:19:16
  • 40
@Wesoly_Kartofelek: Uzywanie tego zdjecia w tym kontekscie to manipulacja. Zdjecie pochodzi z pomnika w Berlinie. Co innego robic zdjecie przy pomniku, a co innego w obozie zaglady. Wszyscy biegaja po tych betonowych blokach, bo sa abstrakcyjne; ani ksztalt, ani nic innego w zaden sposob sie nie odnosi do Zaglady, a za to jest fajna przestrzenia do biegania.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 13.08.2018, 22:02:56
  • 0
@Radokop: Nigdy nie rozumiałem ludzi, którzy mają faszystowskie poglądy i jednocześnie, wiedząc (choć pewnie nie rozumiejąc czemu), że są one publicznie nieakceptowalne, są tchórzami i się własnych poglądów wypierają. Radokop nie wiesz nic, dosłownie nic o Żydach. Jesli uwazasz, ze cos wiesz, z przyjemnoscia ci udowodnie w dyskusji, ze sie mylisz.

Gdybyś miał choć jedną szarą komórkę we łbie to by cie to powstrzymało przed gadaniem tych debilizmow, a moze nawet
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 14.08.2018, 01:30:24
  • -2
Chciales mi udowodnic, ze potraktowalem twoje debilizmy osobiscie? Oczywiscie, ze tak, wytlumaczylem ci wczesniej dlaczego.
Nie ma "mojej" kultury i "twojej" kultury. Urodzilismy sie i wychowalismy (zakladam) w tym samym kraju. Wlasnie takie podzialy dowodza twoich pogladow. Nic o mnie nie wiesz, ale slowo Zyd wystarcza ci, zeby myslec, ze jestes inny ode mnie. Jedyne co na ten moment wiemy, ze nas rozni, to to ze ja patrze na ludzi jednostkowo i oceniam

519

Żydowska propaganda w zaskakującym miejscu

Żydowska propaganda w zaskakującym miejscu

Wybrałem się kupić spodnie bo przeceny. W jednym z sieciowych sklepów w przymierzalni trafiłem taki kwiatek...

b_artman
z
wykop.pl
dodany: 11.08.2018, 18:18:46
  • 103
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    izrael
  • #
    zydzi
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 12.08.2018, 10:38:27
  • -11
Notka w gazecie o tym, ze w Warszawie pobito setki Zydow i dwoch zabito, a dla wykopu to "klamliwa zydowska propaganda". Toscie sobie znalezli upust dla swoich frustracji, naprawde. Kazdy wykop o Zydach ma te same komentarze, w ktorych antysemici przescigaja sie w swoich prawdach o Zydach. Zawsze mnie fascynowal antysemityzm w Polsce, kraju bez Zydow. Skad w Was tyle nienawisci? Tworzycie swoje spiskowe teorie w oparciu o internetowe zrodla i obrazacie
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 12.08.2018, 11:37:43
  • -2
@Radokop:
"Z wami, żydami, to tak zawsze"
Rozumiem, ze masz bogate doswiadczenie w tej sprawie? No bo przeciez nie walilbys takiej generalizacji od tak sobie, prawda? Widze, ze masz zla wole, ale i tak odpisze.

W Polsce jest kilka tysiecy Zydow, to jedna z najmniejszych spolecznosci w calej Europie. A jesli wziac pod uwage, jak to wygladalo przez kilkaset lat wczesniej, mysle ze stwierdzenie ze w Polsce Zydow nie ma
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 12.08.2018, 11:51:21
  • -8
@KufDrahrepus: Polska przed wojna juz miala opinie najbardziej antysemickiego kraju w Europie (u Sowietow bylo gorzej, ale nie bylo mediow, ktore by to opisaly). Potem doszlo to, co w trakcie wojny (Francuzi wydawali, ale nie mordowali sami tysiacami), ale przede wszystkim po wojnie. Kiedy skonczyla sie wojna Polska byla jedynym krajem na swiecie, w ktorym wciaz mordowano Zydow. W pierwszych kilkunastu miesiacach po wojnie w Polsce zamordowano okolo 1500 Zydow.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia 12.08.2018, 12:00:01
  • -7
@megaloxantha: To calkowita nieprawda. Francuskich Zydow przezylo okolo 75% ogolu populacji, to jeden z najwyzszych wspolczynnikow w calej okupowanej Europie. Roznica polega na tym, ze kolaboracyjny rzad francuski owszem wydawal Zydow, ale nie antysemicki nie byl ani rzad przedwojenny, ani powojenny. W Polsce antysemityzm byl przed wojna, w trakcie wojny, po wojnie i jest tez dzis. Jak chcecie walczyc z latka antysemickiej Polski, to musicie walczyc z antysemityzmem. Nie ma

0

[AMA] lewak, obrońca uchodźców, pełen pakiet

Należę do osób o poglądach przez wykop znienawidzonych chyba najbardziej. Śledzę wypok od kilku lat, ale zarejestrowałem się dopiero teraz, po przeczytaniu tego https://www.wykop.pl/link/4119..., bo pomyślałem, że odpowiem. Wykop uwielbia tematy uchodźcze, ale nie dopuszcza...

LewakDoBicia
z
wykop.pl
dodany: 19.01.2018, 09:39:31
  • 34
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    islam
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 09:43:10
  • -4
Nie zgadzam się. Warto gadać! Najwyżej się nie zgodzimy, nic nie stracimy.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 09:56:07
  • 0
@bylymylypyly: Uważam, że jeśli ktoś faktycznie jest uchodźcą (tj. da się udowodnić, że w swoim kraju grozi mu niebezpieczeństwo i musiał uciekać), to mamy obowiązek przyjąć (nakazuje to nam choćby Konwencja Genewska, którą Polska od dwóch lat łamie nie przyjmując nawet wniosków o azyl), ale nigdzie nie ma mowy o pieniądzach. Jedne kraje mają socjal, inne nie, to już zupełnie osobna sprawa. Uważam, że sens przyjmować jest tylko wtedy, kiedy
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 09:59:29
  • -1
@raceman: Znowu się nie zgadzam. Może mylę się ja, może wy, ale bez dyskusji nie sposób to zweryfikować. Może tak być, że to Ty masz rację, ale co to za pogląd, którego się nie chce nawet bronić i każdą dyskusję uważa za zbędną? Sokrates pisał, że do prawdy dociera się rozmową! I to też moje zdanie w tej sprawie :)
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:02:19
  • -1
@bylymylypyly: O przywożeniu do kraju nic mi nie wiadomo. Były przypadki statków, które rzeczywiście wychodziły daleko w m. śródziemne, żeby "przechwycić" pontony i dowieść do obozów. Póki nie łamią prawa, a chyba nie łamią, mogą to robić, ale uważam to za niemądre. Zresztą morze to już koniec tej afrykańskiej trasy, którą tysiące i miliony pokonują wcześniej pieszo przez wiele krajów afrykańskich.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:16:20
  • 0
@dr_wyrwi_zab: Przyjmowałem ludzi we własnym domu, byłem też wolontariuszem (rozdawałem pożywienie, odzież i robiłem wstępną ocenę medyczną) na Bałkanach w czasie największego kryzysu.
Podatki tak nie działają, jak wiesz :) Albo płacimy razem, albo wcale. I tak, uważam, że jako państwo mamy obowiązek płacić na jakiś program integracyjny, w ramach którego zapewniamy wikt i opierunek, oraz możliwości nauki, ale nie socjal. Pewnie jakbym był Niemcem to bym był za socjalem,
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:26:29
  • -1
@dr_wyrwi_zab: Program integracyjny nie jest wg. mnie czymś, czego istnienie się da sensownie krytykować. Jaka jest alternatywa? Odesłać miliony ludzi do domów, gdzie grozi im śmierć, łamiąc to samo prawo, które Europę uczyniło Europą? Wiesz ile odesłanie ich by kosztowało? Poza tym wszystkie możliwe badania pokazują, że imigracja jest korzystna ekonomiczna, bo daje tanią siłę roboczą, nawet Niemcom wszystkie te wydatki się zwrócą (tak pokazują analizy makro). Nieudolność programów integracyjnych
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:32:54
  • -1
@bylymylypyly: Zgoda, ale nie słyszałem o żadnych łodziach, które by przekraczały granice. Jeśli nielegalnie przewożą ludzi przez granice no to łamią prawo z definicji. Ale przypadki, które ja znam, dotyczą wód międzynarodowych. To, że różne statki i okręty są tam, żeby pomagać ludziom na wodzie to normalna sprawa (chodzi tylko o to, żeby nie utonęli a trafili do obozów np. na Lampedusie), a w tych sprawach o których ty mówisz
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:38:20
  • 0
@dr_wyrwi_zab: Pokaż mi te statystyki, bo ich nie znam. No dobra, powiem wprost: nie ma takich danych i być nie może, bo to nie prawda. Większość z nich chce pracować, bo chce mieć normalne życie i rozumie, że bez pracy się nie da. A, że w niektórych krajach Europy myślą, że uda im się żyć na socjalu, bo mają taką możliwość, to inna sprawa. Ty, czy ja, gdybyśmy mogli, też
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:52:22
  • 0
@Qullion: Polacy faktycznie byli uchodźcami w różnych momentach swojej historii. Dość jasno opisano to tu: http://uchodzcy.info/infos/polacy-tez-byli-uchodzcami/
Natomiast porównanie jest moim zdanie o tyle niewiele dające, że nienawiść do obcych się w Europie wzięła wskutek skali zjawiska, a nie jego samego, tj. w odpowiedzi na kryzys uchodźczy po 2012 roku. Polacy ani nigdy nie wyjeżdżali milionami, ani tym bardziej nigdy wcześniej nie widzieliśmy tylu ludzi uciekających naraz z tak wielu krajów.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 10:59:47
  • 0
@muchwa: Czekałem na to pytanie, bo uważam, że jest jednym z najważniejszych. Dzięki!
Sprawa nie jest jeszcze do końca zbadana, bo zjawisko imigracji na taką skalę jest wciąż nowe, a czynników do wzięcia pod uwagę niemal nieskończoność. W skali ogólnej, według wielu badań z którymi się zapoznałem, imigranci popełniają MNIEJ przestępstw od tubylców. To dość normalne, bo powszechnym nastawieniem nowego imigranta jest chęć niewychylania się, skłonność do ustępstw, nie robienie
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 11:13:52
  • 0
@muchwa: Mówimy cały czas o jednej rzeczy. Przestępczość rośnie wraz z biedą i wykluczeniem społecznym i związanymi z nimi frustracjami, to jest fakt wszędzie na świecie. Jeśli uchodźcy mają szansę na pełną integrację i życie społeczne takie, jak inni = popełniają mniej przestępstw, niż gdyby było inaczej. Jeśli nie możesz zrobić kariery normalnie, to robisz ją w mafii. Proste jak konstrukcja cepa. NIE TWIERDZĘ przy tym, że to są jedyne
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 11:16:40
  • 0
@Qullion: Jest dokładnie tak, jak piszesz. Człowiek, który dostanie w Polsce status uchodźcy (a szanse na to ma jak 1/milion, m.in. dlatego, że łamiemy prawo międzynarodowe i nie pozwalamy nawet składać wniosków) otrzyma, jeśli dobrze pamiętam, zasiłek w wysokości ok 100 złotych miesięcznie, oraz wikt i opierunek w obozie. Nie ma prawa do pracy, jego dzieci nie mogą chodzić do szkoły, a nauki języka nie ma prawie wcale. Co to
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 11:34:23
  • 0
@muchwa: Chyba żartujesz. W Polsce prawie wszyscy, spójrz chociażby na wykop.
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 11:44:32
  • 0
@muchwa: Ok, to czego nie rozumiem? Bo wydaję mi się, że odpowiedziałem. Nie wiem, czy jest ogólny wzrost przestępczości, wiem, że jest np. wzrost przestępstw na tle seksualnym. Mogę jedynie powtórzyć, że powodów jest bardzo wiele, w tym akurat przypadku bardzo dużym czynnikiem jest to, że w tych krajach zmieniono prawne definicje molestowania i gwałtu. W Szwecji np. przestępstwem jest klepnięciem kogoś w tyłek, w Polsce nie. Jak zmieniasz tak
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 11:50:21
  • 0
@muchwa: M.in. z powodów o których piszą też anty-uchodźcy, czyli trudności związanych z integracją. Pewną rolę odgrywają tu też faktycznie różnice kulturowe. Sęk w tym, że o problemach związanych z integracją wiemy odkąd istnieje imigracja, a sensownych programów edukacyjnych nigdy w Europie nie stworzono, pozostawiając tych ludzie samym sobie, stąd np. powstające enklawy. Ja nie twierdzę, że masowa imigracja nie jest gigantycznym problemem. Oczywiście, że jest. Jednego dnia jesteś sobie
LewakDoBicia
LewakDoBicia
LewakDoBicia
Autor
19.01.2018, 12:19:47
  • 0
@Qullion: Fajnie, że poruszyłeś przykład Czeczenów, ale to co napisałeś o nich jest krzywdząco nieprawdziwe.
Tutaj masz raport dotyczących integracji uciekinierów przed II Wojną Czeczeńską:
https://interwencjaprawna.pl/docs/ARE-507-preintegracja.pdf
Zdecydowana większość z tych, którzy pozostali w Polsce, zintegrowali się bardzo dobrze. Poznali język, znaleźli pracę, pokończyli studia. Sam pracowałem jako nauczyciel dla dzieci uchodźców czeczeńskich i wspominam ich pasję do nauki bardzo dobrze. Inna sprawa, że wielu z tych, których wtedy Polska przyjęła

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking