Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko250
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
KindOfBlue

KindOfBlue

Dołączył 15 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1823
  • Znaleziska 1790
  • Mikroblog 33
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 2

475

Profesor Uniwersytetu Wrocławskiego chwali znęcanie się nad jeńcami!

Pokaż treści 18+

Profesor Uniwersytetu Wrocławskiego chwali znęcanie się nad jeńcami!

"Banderowskie ścierwa dostają łomot aż miło. I jak tu nie kochać Ruskich?" Tak profesor Uniwersytetu Wrocławskiego Bogusław Paź skomentował na Facebooku niezwykle drastyczny film ukazujący znęcanie się nad ukraińskimi żołnierzami

krisip
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 29.01.2015, 11:09:02
  • 231
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    wydarzenia
KindOfBlue
KindOfBlue 29.01.2015, 13:33:51
  • 4
@rineo: Przyjmując taki tok rozumowania jak przedstawiasz można by uznać, że jest usprawiedliwione popieranie islamskich terrorystów.
Świetnie, że wystrzelali tych francuzów, szkoda że tak mało
Mógłby napisać jakiś profesor z Algierii, któremu Francuzi zamordowali rodzinę w latach 50siątych.

I jeszcze co do słów. Wszystkie zbrodnie swój początek mają w słowach.
KindOfBlue
KindOfBlue 29.01.2015, 14:14:46
  • 3
@rineo: Czyli każda nienawiść do jakiś grup rasowych, narodowych czy cokolwiek innego jest usprawiedliwiona jeśli nienawidzący ma swoje powody. Tak? Jak daleko usprawiedliwione są działania? Czy tylko werbalne? Czy pójdziemy dalej i czyny też będziemy usprawiedliwiać.
Czy wszystkie zbrodnie popełniane przez nazistów czy komunistów możemy uznać za usprawiedliwione? Oni też mieli jakieś powody.
Co w ogóle rozumiesz przez pojęcie usprawiedliwione?
KindOfBlue
KindOfBlue 29.01.2015, 14:56:48
  • 5
@rineo: Otóż moim zdaniem nie ma tu usprawiedliwienia. Dlaczego?
Ponieważ wypowiedzi te nie dotyczą wykonawców zbrodni, ani ich mocodawców, ani ludzi nawet jakkolwiek z nimi związanych.
Dotyczą jakiś anonimowych żołnierzy, walczących w zupełnie innej sprawie, w zupełnie innych czasach. Ich jedyną "zbrodnią" jest to że urodzili się akurat na terenie dzisiejszej Ukrainy bo nawet nie wiadomo czy etnicznie to są 100% Ukraińcy.
A tym bardziej usprawiedliwienia nie ma gdy takie
KindOfBlue
KindOfBlue 29.01.2015, 15:44:21
  • 3
@rineo: Kompletnie mieszasz pewne sprawy.
Po pierwsze nie stawiał bym znaku równości pomiędzy zbrodniami dokonanymi przez państwa, które z pewnymi zastrzeżeniami są emanacją całych narodów, a zbrodniami dokonanymi przez jakąś grupę ludzi (nawet jeśli motywy są nacjonalistyczne).
Po drugie jeśli nawet przyjmujemy jakąś formę odpowiedzialności danego narodu to nie na zasadzie nienawiści do jego obecnych przedstawicieli. Tu nie o to chodzi by Żydzi na całym świecie z radością przyjmowali każdy

269

OBWE: Rakiety wystrzelono z obszarów kontrolowanych przez separatystów

Pokaż treści 18+

OBWE: Rakiety wystrzelono z obszarów kontrolowanych przez separatystów

Ostrzału Mariupola na południowym wschodzie Ukrainy dokonano z obszarów kontrolowanych przez prorosyjskich separatystów - oświadczyła Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie (OBWE). Zginęło co najmniej 30 osób, a blisko 100 zostało rannych.

darosoldier
z
rmf24.pl
dodany: 25.01.2015, 06:13:07
  • 66
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    wydarzenia
  • #
    ukraina
  • #
    ukrainainfo
KindOfBlue
KindOfBlue 25.01.2015, 13:04:26
  • -1
@TheMan: Celem były zapewne ukraińskie pozycje broniące wjazdu do Mariupola drogą E58. Po przygotowaniu artyleryjskim próbowali by zdobycia tego punktu.
Ale im się celownik omsknął o jakiś kilometr na południe i cała salwa poszła na okoliczne osiedle.

301

Krym jako część Rosji. W ustawie podpisanej przez... ukraińskiego ministra

Pokaż treści 18+

Krym jako część Rosji. W ustawie podpisanej przez... ukraińskiego ministra

Skandal w Kijowie. Ministerstwo energetyki zgodziło się na podpisanie umowy z Rosją, w której Krym określono jako część Federacji Rosyjskiej. Wyjaśnień od swojego ministra zażądał premier Arsenij Jaceniuk.

darosoldier
z
rmf24.pl
dodany: 20.01.2015, 10:14:01
  • 32
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    krym
  • #
    wydarzenia
KindOfBlue
KindOfBlue 20.01.2015, 13:51:00
  • 11
@chemmobile: Kłamiesz!
Referendum było niezgodne z prawem. Konstytucja oraz inne akty prawne obowiązujące na Ukrainie nie przewidują możliwości by ktokolwiek bez zgody władz centralnych mógł sobie ogłosić referendum dotyczące kwestii przynależności danego terytorium.
I taka sytuacja jest właściwie w większości państw świata. Przykładowo referendum ogłoszone w Katalonii też nie mogło mieć mocy prawnej bez zgody władz w Madrycie.

Ponadto samo referendum na Krymie było przeprowadzone niezgodnie z zasadami demokracji:
- błyskawiczny termin nie pozwalający
KindOfBlue
KindOfBlue 20.01.2015, 14:08:07
  • 6
@chemmobile:
Kłamiesz!
- rosyjskie wojska stacjonujące na Krymie w żadnym wypadku nie miały uprawnień do patrolowania ulic w nieoznakowanych mundurach oraz do rozbrajania jednostek ukraińskich
Kłamiesz!
- ów parlament czyli Rada Najwyższa Republiki Autonomicznej Krymu nie miała uprawnień do określania statusu przynależności terytorialnej ani ogłaszania w tej sprawie referendum.
KindOfBlue
KindOfBlue 20.01.2015, 17:20:58
  • -1
@chemmobile:
- teza, że tzw "zielone ludziki" to nie żołnierze rosyjscy jest już zarzucona nawet przez oficjalną propagandę Kremla. Także powielanie jej może wynikać już tylko ze skrajnej głupoty.
- o tym, że tzw. "referendum" na Krymie nie miało nic wspólnego z demokracją już pisałem i jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć to trudno.
Nie dziwi mnie to zresztą ponieważ pojęcie demokracji jest w Rosji rozumiane inaczej.
To co w

981

A jednak GRAD. Wideo z masakry autobusu na ukraińskim posterunku

Pokaż treści 18+

A jednak GRAD. Wideo z masakry autobusu na ukraińskim posterunku

Wbrew twierdzeniom strony rosyjskiej ukraińskie miny nie były główną przyczyną śmierci pasażerów autobusu na posterunku w Wołnowach. Pod koniec filmu kamera kieruje się na autobus.

tmb28
z
youtube.com
dodany: 14.01.2015, 17:30:41
  • 186
  • #
    europa
  • #
    ukrainainfo
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    donbaswar
KindOfBlue
KindOfBlue 14.01.2015, 17:58:55
  • 73
@chemmobile: Tak, tylko że ta mina wybuchła na skutek ostrzału z gradów.
KindOfBlue
KindOfBlue 14.01.2015, 18:34:08
  • 29
@leobenos: Dziwna argumentacja. Przypominam, że to Ukraina została zaatakowana przez państwo ościenne. Co mają robić? Bronią się jak potrafią.

533

(Donieck) Autobus z cywilami dostał się pod ostrzał artyleryjski.

Pokaż treści 18+

(Donieck) Autobus z cywilami dostał się pod ostrzał artyleryjski.

W wyniku ostrzału zginęło 10 osób a 13 zostało rannych. Niech ziemia będzie ciężka dla tych co się do tego przyczynili. Przecież to czyjeś matki, ojcowie i dzieci! Jak można mordować niewinnych ludzi i spać spokojnie?!

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 13.01.2015, 23:01:38
  • 122
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    donieck
  • #
    altyleria
  • #
    smierc
KindOfBlue
KindOfBlue 14.01.2015, 16:00:20
  • 0
@zenon-gorecki-9: Masz racje, to na 99% wybuch miny typu MON poszatkował autobus.
Pytanie dlaczego wybuchła?

Najprawdopodobniej było to wynikiem ostrzału z Gradów
Ukazał się film z wideorejstratora na blokpoście ukazujący
KindOfBlue - @zenon-gorecki-9: Masz racje, to na 99% wybuch miny typu MON poszatkował...
KindOfBlue
KindOfBlue 14.01.2015, 16:55:51
  • 3
@zenon-gorecki-9: Nie takie dalekie. Z google wychodzi jakieś 250 - 300 metrów
KindOfBlue - @zenon-gorecki-9: Nie takie dalekie. Z google wychodzi jakieś 250 - 300 ...

źródło: comment_Nd93ZhFakNy34aBJytzIKNmBCGQ2y34t.jpg

Pobierz
KindOfBlue
KindOfBlue 14.01.2015, 17:06:49
  • 0
@zenon-gorecki-9: A no tak, po prawej stronie widać cień dymów z eksplozji miny.

306

Ciężki ostrzał artyleryjski w Donbasie

Pokaż treści 18+

Ciężki ostrzał artyleryjski w Donbasie

Od godzin popołudniowych 11 stycznia 2015 r. z Donbasu zaczynają płynąć bardzo niepokojące informacje. W wielu miejscach ukraińska armia otworzyła gwałtowny i silny ogień artyleryjski – atakowany był m. in. region lotniska w Doniecku, przedmieścia oraz szereg okolicznych miejscowości...

Artur_Micek
z
nowastrategia.org.pl
dodany: 11.01.2015, 23:40:28
  • 151
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    donbas
  • #
    wojna
  • #
    donieck
KindOfBlue
KindOfBlue 12.01.2015, 14:01:12
  • 4
@LibertyPrime: To wydaje się rozsądne działanie Ukraińców. Celem Rosji jest zastosowanie sprawdzonej metody "zamrożonego konfliktu" i rozpoczęcie łagodzenia stosunków z Zachodem. Zachód też może na to przystać bo jest już zmęczony sankcjami, a i ma swoje problemy choćby z muslimami.
Taki obrót spraw byłby dla Ukrainy tragiczny, niezależnie od przeprowadzanych reform i prozachodniego kursu Rosja zawsze by mogła w każdej chwili odmrozić konflikt, a państwa z taką b---ą w kieszeni
KindOfBlue
KindOfBlue 12.01.2015, 14:47:52
  • 6
@LibertyPrime: Ukraińcy dają mu teraz jasny sygnał: chcesz Donbasu to przyjdź i sobie weź.
I Władymir ma teraz problem
- odpuści D----s - przegrywa
- zajmie D----s - też przegrywa
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.05.2011

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.07.2011

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking