@Python: nie było Bjorna, był Amadeus Weidmann. Też łysy i równie sympatyczny gość. Bjorn i Jenny Pankratzowie byli w tym roku na WGW, tydzień wcześniej.
@Bauzzer: jeśli o mnie chodzi, to chętnie, bo gierki są przednie, ale raczej nieprędko. Zresztą nie wiem czy byłoby to ciekawe - na pewno nie ma tam tylu skandali :) Jak skończę z Goticzkiem to będę się zastanawiał. (jestem autorem serii, jakby co)
@Lisaros: mówiłem bardziej o skandalach w stylu pospieszanych premier czy bankrutujących firm, ale spoko, widzę zainteresowanie i będę główkował. Osobiście lubię dwójkę i trójkę. Są inne, ale nie oznacza to, że złe. Ciekawe jaki będzie Elex.
@Bauzzer: Jeśli chodzi o świetną realizację to polecam tego pana: https://www.youtube.com/watch?v=hVYrALStucs Jeden z najpiękniejszych filmów o Gothicu jaki można znaleźć w internecie. Ale DurminParadoksa widziałem, też spoko :)
@KasparowGaming: Mam to szczęście, że jeśli tylko wyrażę taką chęć, moim kanałem może być arhn.eu, więc dotychczas nie potrzebowałem własnego. A co do pierwszego pytania - na razie napisałem kilkanaście tekstów na naszą stronę, popełniłem w zeszłym roku wideorecenzję Fifa 16 i kilka Poglądów, a ostatnie półtora roku spędziłem zgłębiając tajemnice serii Gothic. A zaczynałem w arhn.eu robiąc korekty skryptów Archona (@archonik: ), więc miałem czas żeby się nauczyć jak
@KasparowGaming: strzelam, że to zależy po prostu od szczęścia. ARHN.EU też nie ma jakiegoś szalonego przyrostu widzów i nigdy nie miało. Jednak ciężką pracą, przez te 5 lat, udało się zebrać grono zainteresowanych. Także jeśli jesteś zadowolony ze swoich materiałów i sprawia Ci to przyjemność, to kontynuuj, a z czasem przyjdzie i oglądalność. Nic na siłę.
Trzecia część "Pigułki" opowie o długim procesie produkcyjnym Gothic 3 i zawirowaniach, które zaważyły na przyszłości serii. Porównuj ceny gier na ceneo.pl: ...
@hctkko: Nie warto winić Archona, to ja mu podsunąłem gotowy tekst pod nos, on był jedynie głosem. Pisząc skrypt opierałem się o sporo niemieckich i angielskich źródeł, i jakoś tak wyszło, że nie zatrybiłem i nie skojarzyłem Leipzig z Lipskiem. Wychwyciliśmy to dopiero potem, ale stwierdziłem, że "niech już zostanie" - mało komu to przeszkadza, a tym kilku osobom, które zauważą i wytkną odpiszę osobiście. I tak się właśnie dzieje
@polanddanny: @Pete1: Zgadzam się, było mało fabuły. Skrypt w pewnym momencie rozrósł się tak bardzo, że trzeba było nieco go przyciąć, inaczej zamiast pół godziny mielibyśmy wideo na 45 minut. A że fabuła w Gothic 3 to raptem zlepek kilku głównych celów, które wypełnia się w gruncie rzeczy w dowolny sposób, najłatwiejszym rozwiązaniem wydało nam się skrócenie wzmianek o historii. Zresztą o tym można sobie doczytać, a o
@Jurigag: To Gothic w pigułce, nie Piranha Bytes w pigułce. Niezależnie od upodobań będziemy się trzymać tematu. Całe szczęście o pozostałych odsłonach serii również da się sporo opowiedzieć, więc widzowie powinni być zadowoleni. Risen zostanie oczywiście wspomniany, powiemy o nim tyle ile będzie potrzeba żeby historia miała sens.
Co do G3 - w tamtym okresie Piranha Bytes nie miało za bardzo interesu w naprawianiu gry, po tym jak oficjalnie rozeszło
@Jurigag: I jeszcze w odpowiedzi na drugi post - spokojnie :) Z odpowiednimi osobami rozmawiałem jeszcze na długo przed opublikowaniem tej czy poprzedniej pigułki. Pozostaje tylko kwestia najtrudniejsza - złożenie tej wiedzy w sensowny, przystępny materiał. Dzięki za dociekliwość.
@WuDwaKa: Materiał powstawał od września zeszłego roku, wpływu wykopu nie odnotowałem. Komentarze i nasz Sugestiobot (http://arhn.eu/sugestiobot/) od lat były pełne pytań o tę serię, a ja miałem ochotę pograć. A jak skończyłem, to zacząłem czytać, szperać. Wykopałem całą masę informacji i screenów, ale ciągle nie było to coś przełomowego, nie nadawało się na pigułkę. Całe szczęście udało mi się skontaktować z Dieterem Hildebrandtem, który poświęcił swój czas by spisać
#gothic