Gdyby technologia była trochę bardziej rozwinięta to ratownicy mieliby kamerki na kaskach, wrzuciliby livestreama na showup, a wykop by się jarał jak dziecko ( ͡° ͜ʖ ͡°) #nangaparbat
konto usunięte via iOS
- 2
@JoeCarrdigan: technologia jest, tylko droga
- 7
- 900
Miejsce zbrodni, do którego zabierze nas dzisiejszy wpis jest dość nietypowe. Znajduje się na dnie Oceanu Atlantyckiego, 190 kilometrów na południowy zachód od hrabstwa Cork w Irlandii i na głębokości prawie dwóch kilometrów. Sam obszar miejsca zbrodni zbliżony jest do prostokąta o długości 16 kilometrów i szerokości 6 kilometrów. To właśnie ta lokalizacja jest również miejscem najgorszego masowego morderstwa w historii Kanady.
Był ranek, 23 czerwca 1985 roku. Dla kontrolerów ruchu lotniczego pracujących w centrum kontroli lotów w Shannon dzień zapowiadał się rutynowo. Głównym zadaniem kontrolerów w Shannon jest monitorowanie ruchu lotniczego na północno -wschodnim Atlantyku. Tego ranka jednym z samolotów lecących na wschód był lot numer 182 linii lotniczych Air India. Wykonywał go samolot Boeing 747-237B o numerze rejestracyjnym VT-EFO, znany również jako Emperor Kanishka. Lot 182 był rutynowym kursem z Montrealu do Bombaju, z międzylądowaniami w Londynie i New Delhi. Na pokładzie maszyny znajdowało się 307 pasażerów i 22 członków załogi. O godzinie 7:14 czasu lokalnego załoga lotu Air India nawiązała kontakt z kontrolerami z Shannon, pop czym otrzymała zgodę na dalszy lot w stronę Londynu. Krótko po tym, jednak, samolot nagle zniknął z ekranu radaru bez nadania jakiegokolwiek sygnału alarmowego. Kontrola lotów w Shannon działała szybko – o godzinie 7:30 podniesiono alarm, zaś w ostatnią znaną lokalizację samolotu wysłano samoloty, śmigłowce i znajdujące się w pobliżu jednostki nawodne.
O godzinie 9:13 przepływający w okolicy statek handlowy Laurentian Forest zgłosił dostrzeżenie szczątków samolotu na powierzchni wody. Wkrótce, inne jednostki zgłosiły zauważenie pływających na tafli wody ludzkich zwłok. Szybko stało się jasne, iż wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu zginęły. Wyłowione z wody zwłoki ofiar szybko trafiły do kostnicy w Cork, gdzie poddano je autopsjom. Wyniki sekcji zwłok wskazywały, iż samolot rozpadł się w powietrzu – w 26 przypadkach stwierdzono śmierć na skutek hipoksji, zaś ciała 25 ofiar nosiły ślady wybuchowej dekompresji. Fakt, iż wiele zwłok odnajdywano bez ubrań świadczył również, iż ofiary zostały najprawdopodobniej wyssane z samolotu przed uderzeniem w taflę oceanu. Późniejsze badania dna oceanu przez brytyjskie, francuskie i kanadyjskie okręty wykazały, iż wrak samolotu rozrzucony został na dużej powierzchni – oznaczało to, iż rozpadł się on jeszcze przed uderzeniem w taflę wody.
Był ranek, 23 czerwca 1985 roku. Dla kontrolerów ruchu lotniczego pracujących w centrum kontroli lotów w Shannon dzień zapowiadał się rutynowo. Głównym zadaniem kontrolerów w Shannon jest monitorowanie ruchu lotniczego na północno -wschodnim Atlantyku. Tego ranka jednym z samolotów lecących na wschód był lot numer 182 linii lotniczych Air India. Wykonywał go samolot Boeing 747-237B o numerze rejestracyjnym VT-EFO, znany również jako Emperor Kanishka. Lot 182 był rutynowym kursem z Montrealu do Bombaju, z międzylądowaniami w Londynie i New Delhi. Na pokładzie maszyny znajdowało się 307 pasażerów i 22 członków załogi. O godzinie 7:14 czasu lokalnego załoga lotu Air India nawiązała kontakt z kontrolerami z Shannon, pop czym otrzymała zgodę na dalszy lot w stronę Londynu. Krótko po tym, jednak, samolot nagle zniknął z ekranu radaru bez nadania jakiegokolwiek sygnału alarmowego. Kontrola lotów w Shannon działała szybko – o godzinie 7:30 podniesiono alarm, zaś w ostatnią znaną lokalizację samolotu wysłano samoloty, śmigłowce i znajdujące się w pobliżu jednostki nawodne.
O godzinie 9:13 przepływający w okolicy statek handlowy Laurentian Forest zgłosił dostrzeżenie szczątków samolotu na powierzchni wody. Wkrótce, inne jednostki zgłosiły zauważenie pływających na tafli wody ludzkich zwłok. Szybko stało się jasne, iż wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu zginęły. Wyłowione z wody zwłoki ofiar szybko trafiły do kostnicy w Cork, gdzie poddano je autopsjom. Wyniki sekcji zwłok wskazywały, iż samolot rozpadł się w powietrzu – w 26 przypadkach stwierdzono śmierć na skutek hipoksji, zaś ciała 25 ofiar nosiły ślady wybuchowej dekompresji. Fakt, iż wiele zwłok odnajdywano bez ubrań świadczył również, iż ofiary zostały najprawdopodobniej wyssane z samolotu przed uderzeniem w taflę oceanu. Późniejsze badania dna oceanu przez brytyjskie, francuskie i kanadyjskie okręty wykazały, iż wrak samolotu rozrzucony został na dużej powierzchni – oznaczało to, iż rozpadł się on jeszcze przed uderzeniem w taflę wody.
@FrankJUnderwood: do przeczytania 'na później' :)
@JoeCarrdigan: Mam to samo.
@JoeCarrdigan pewnie Watahę próbujesz obejrzeć?
- 10
Krzysztof Krawczyk Xd #milionerzy
@JoeCarrdigan: jezu, wygrał pytanie o sobie :)
Szkoda, mądry facet a pytania z d--y #milionerzy
Hej, gdzie w internecie obejrzeć lige+ekstra z tego i poprzednich tygodni? #tv #pilkanozna
@JoeCarrdigan: wchodzisz w tag #szumekzapodaje i masz, dzisiejsza pewnie będzie jutro lub pojutrze, ale bez smoka i twara to nie ten sam program
Da ktos link do dailymotion albo innego dzialajacego streamu legia lech? #mecz
Od 0 do milionera #milionerzy
Mirki, gdzie w internecie oglądacie ligę angielską i francuską, ewentualnie LigęPlus z C+? wiadomo, że są strony typu meczenazywo, meczyki itp ale co drugi stream nie działa albo jakość pozostaeia dużo do życzenia. #pilkanozna
@JoeCarrdigan: wizja.tv co prawda platna, alee na meczyki pokazuja sie linki do wizji i wchodzac wlasnie przez meczyki dziala za free
@JoeCarrdigan: musisz sobie wykupic konta na jakichs stronach z telewizja najlepiej
- 425
jusz nie moge ztej facetki k---a
@kacperski1: nie najgorzej, z polaka raczej nie pyta, poza tym moze przełożymy sprawdzian ba środę, na religii sie odrobi matme, przyroda to luz bo zastępstwo, a muza to juz spoko
RAK jakich mało. Siedzę sobie w jadlodajni w biurowcu, miejsce gdzie można zjeść obiad za 15zl, jest kompot itp - wiecie o co chodzi. Przede mną w kolejce ustawia się dwóch gości w uniformach z Castoramy, zamawiają po zestawie z cola. Przy nakładaniu mięsa drugi z nich mówi że chce więcej kurczaka i kaszy, ekspedientka na to że to będzie podwójna porcja na co kasztan odpowiada "to nieważne i tak hehe firma
@DrrrZolty: xD baranie
easy #bukmacherka
@skywalkergw: będzie $$$
Dla kogo Marciniak wydrukował i co się stało, bo z tego płaczu nic się nie da wywnioskować?
#mecz
#mecz
@Szejdi92: listkiewicz, syn byłego prezesa pzpn
12 SEKUND!!!!!!! #o------e
- 2
#ekstraklasa #jagiellonia
hmm, a w zeszłym sezonie też tak piał, jak po 30 kolejkach zajmował 12 miejsce? Zawsze coś mu nie pasuje, jak nie sędziowie, to system rozgrywek, jak
Powinienem dzisiaj gratulować chłopakom mistrzostwa Polski, ale przed nami jeszcze rozgrywki o "Puchar maja" – stwierdził Probierz. – Nigdy nie byłem zwolennikiem tej reformy i zdania nie zmieniam. Teraz gramy "na udo". Albo się udo, albo się nie udo.
hmm, a w zeszłym sezonie też tak piał, jak po 30 kolejkach zajmował 12 miejsce? Zawsze coś mu nie pasuje, jak nie sędziowie, to system rozgrywek, jak
@Zodiaque: ten kto nie grał nigdy w piłkę (albo inny sport zespołowy) nigdy nie zrozumie takiego narzekania trenera. To jest element motywacji i czy Ci sie podoba czy nie, Probierz opanował to do perfekcji.
Jak zapłacić dużo niższą składkę OC na samochód?
Prosto. Wystarczy wiedzieć jak wypełnić formularz przy składaniu wniosku OC. Czarno na białym pokazane jakie parametry i w jakim stopniu wpływają na wysokość ubezpieczenia.
z- 223
- #
- #
- #
- #
- #
- #
W zeszłym roku Proama za 840zł, w tym roku Liberty Ubezpieczenia za 770zł. Takie podwyżki lubię! :)
na Wykopie od
- Wkurzają mnie błędy ortograficzne i przytaczanie statystyk bez źródła.
- na Wykopie od
- http://www.wykop.pl/ludzie/edytuj/JoeCarrdigan/
- joecarrdigan@yahoo.com
26 maja 1828 na ulicach Norymbergi pojawił się chłopiec w wieku około 16 lat, miał na sobie chłopskie ubranie i poza paroma słowami nie potrafił mówić. Jedynymi przedmiotami świadczącymi o tożsamości znajdy były znalezione przy nim dwa listy. Autor pierwszego, zaadresowanego do kapitana Wesseniga z czwartego szwadronu szóstego regimentu kawalerii, prosił owego kapitana o wzięcie chłopca pod opiekę lub powieszenie go. Według drugiego znalezionego przy chłopcu listu, napisanego najprawdopodobniej przez matkę do jego poprzedniego opiekuna, urodził się on 30 kwietnia 1812. Późniejsze badania wykazały, że oba listy – jeden datowany na 1828, drugi na 1812 rok, zostały napisane przez tę samą osobę, na tym samym rodzaju papieru i tym samym atramentem.
Szewc Weickmann zaprowadził chłopca do domu kapitana Wesseniga, tam wypytywany powtarzał tylko Chciałbym być kawalerzystą, jak mój ojciec. i Koń! Koń!. Na kolejne pytania reagował płaczem i słowami Weiss nicht („Nie wiem”). Następnie zabrano go na komendę policji, gdzie napisał jedno nazwisko: Kaspar Hauser.
Kolejne