@Victus_est_in_vita: Nigdy nie jest za późno na chęć zmarnowania sobie kilku lat życia poświęcając się schematycznej nauce ( ͡°͜ʖ͡°)
Tak na poważnie, to na spełnianie się w takich kwestiach nie ma określonego kryterium wiekowego. Jeżeli osoba chce studiować dany kierunek, wiąże z tym swoją przyszłość i przede wszystkim to czuje, to czemu ma tego nie robić?
@musztarda_francuska: Jak to mówi powiedzonko "krowa, która dużo ryczy mało mleka daje", niemniej czy rzeczywiście musi być tak w każdym przypadku - raczej nie.
Już jakiś czas temu można było rzucić okiem na to jak prezentuje się nowa generacja A3 w wersji RS, ale oficjalnie oto i ona: https://youtu.be/XFQoNoVJH8Q
Osobiście uważam, że z zewnątrz prezentuje się nawet dobrze, mimo niewielkich zmian w stosunku do poprzednika, jednak wnętrze, tak jak w przypadku zwykłej wersji tego modelu, pozostawia wiele do życzenia..
Te przyciski, które montują w aktualnych modelach Vagów są chyba z jeszcze gorszego tworzywa niż w poprzednich, bo aż
@Zalogo Między innymi. Generalnie Audi nigdy nie było zainteresowane rywalizacją z innymi markami w oferowaniu swoim klientom możliwości driftu. Samochody te, niezależnie od tego, czy miały napęd wyłącznie na przód, czy wszystkie koła, zawsze dawały odczucia podsterowności w zakrętach, niezależnie od tego, czy były zwyczajnymi modelami, czy też RS. Jedynym seryjnym samochodem, który faktycznie oferował możliwość "konkretnego driftu" było limitowane Audi R8 V10 RWS, które napęd miało skierowany na tył.
źródło: comment_1627345622Pe6eIVwPKwzhAiRm9CAmVx.jpg
Pobierz