Czołem mirki, ostatnio coraz częściej rozważam zrobienie prawka kat. C, słyszałem że jest możliwość uzyskania dofinansowania o ile ma się gwarancję, że konkretna firma po uzyskaniu wspomnianej kwalifikacji cię zatrudni. Ktoś starał się uzyskać C tym sposobem?
Ja w ten sposób zrobiłem 4 lata temu, a co do tej gwarancji to wystarczy, że ci ktoś podpisze, że Cię przyjmie, ale ty jako tako nie masz obowiązku się potem z tego wywiązać i iść do niego pracować.
Witam serdecznie. Posiadam Toyote Avensis t25 1.8 2004 Benzyna z skrzynią manualną. Jeżdżę nią ponad rok i nie miałem większych usterek aż do dzisiaj. Mój problem polega na tym iż, gdy jeżdżę po mieście, temperatura wody rośnie ponad normę i dochodzi do 3/4, a nawet więcej, wcisnę sprzęgło na pare sekund i wskazówka wraca do normy. Lecz gdy jeżdżę autostrada codziennie do pracy, temperatura zostaje cały czas stabilna. Dodam jeszcze ze nagrzewnica
Cześć mirki Na co zwrocic uwagę przy zakupie a3 8p 2004 rok 2.0tdi znalazłem całkiem git ofertę, jutro jade na oględziny i niezbyt wiem za co się zabrać xD pomóżcie plz #audi #motoryzacja
@RevusYT Lepiej sobie odpuść ten silnik po prostu. 2.0 TDI z początku produkcji to porażka, dlatego ich ceny są najniższe patrząc na A3-ki. Sam miałem kiedyś taką A3 i z diesla tylko 1.9, a benzyny tylko MPI, wszystko inne to porażka, a już na pewno z poczatku produkcji. Ja miałem 1.6 MPI, które niestety dynamiką nie powalało, ale silnik kuloodporny.
@Perkusista008 Szyby trzeba umieć myć, jedną szmatką myjesz z płynem najpierw, a potem drugą wycierasz na sucho i żaden zaciek ani nic Ci nie zostanie. I nie żaden ocet, bo tylko smród będzie.
walić górników. pozamykać wszystko co sie nie oplaca, wyslac na przymusowy urlop płatny powiedzmy rok, dac im szkolenia. a pozniej jak nie potrafisz w rok znalezc pracy to nie zasługujesz na nic #gornicy
Jest prostszy sposób, a mianowicie prywatyzacja. Silesia w Czechowicach doskonale sobie radzi po prywatyzacji, nawet zyski przynosi. Co w naszym kraju jest dziwne. Bo u nas wydobywając swój surowiec ponosi się straty.. Ja tam do tych górników, co na dole pracują nic nie mam, ale no dużo jest takich, co tylko raz w tygodniu zjadą, a przywileje wszystkie są. A właśnie prywatny, by takie coś ukrócił.
Mam taki problem, jakiś czas temu zamawiałem paczkę z Aliexpress nadaną do paczkomatu, wszystko było okej, ale no teraz chciałem zamówić kolejną paczkę, ale no mimo przesyłki ASS i wartości większej niż 5$ nie mogę zamówić do paczkomatu, zmieniło się coś w tym, czy ja o czymś zapomniałem i jakos źle to robię?
Po raz 3(w ciągu ostatnich 4 miesięcy) zapala mi się w moim seicento 1.1 kontrolka silnika, pali się na pomarańczowo, jedzie wtedy jakby delikatnie dziwnie, po 2/3km przestaje świecić. Oprócz tego po raz 3(w ciągu 6 msc.) zapala się kontrola temperatury, ale tu już na czerwono, płyn chłodniczy mam i wożę 3 opakowania w bagażniku(wlany też jest xd). Zapala się tylko wtedy, kiedy stoję w korku. Pytanie, czy mam się tym bardziej
@koin A nie jest to czasem powiązane z tą kontrolka od silnika? Miałem kiedyś taki przypadek, co prawda w corsie, tam silniczek krokowy wariował, zapalała się kontrolka i wystarczyło trochę korka i zaraz temperatura rosła. A ja bym jeszcze sprawdził wentylator, prosta sprawa a w fiatach lubi się zacinać. Jego słychać głośno to powinieneś w korku go słyszeć.
Jakie to ciekawe: Kanadyjski samolot upadl w Iranie - od razu wszyscy pomagaja Kanadzie, jest potrzeba sledztwa - w Smolensku spadl samolot z Polskim rzadem i nikt w sumie nie jest zainteresowany he he he. Ciekawe....
Mireczki i Mirabelki potrzebuje Waszej rady! Dwa lata temu skończyłem technikum mechatroniczne. Przez ten czas miałem g---o pracę z której nie wyniosłem żadnego doświadczenia. Nie chciałbym marnować kolejnych lat na jakieś gównoroboty. Mam dwa pomysły. 1. Pracownik utrzymania ruchu - 3 zmiany + dyżury weekendowe. Wynagrodzenie 3k netto + możliwość pracy u znajomego elektryka po godzinach 2.Spawacz - mam zrobiony tylko kurs więc myślę, że więcej niż 2,5k netto nie zarobie +
@BenitoM Pracuje na utrzymaniu ruchu na podobnym stanowisku, jako elektromechanik. W tej pracy zależy dużo od zakładu, kwestie ile jest obowiązków oprócz utrzymania ruchu no i jakie są odpowiedzialności. Niestety jeśli urządzenia są pod dozorem to przy każdym przeglądzie Twój podpis jest wymagane, no i oczywiście musisz mieć do tego uprawnienia. A co do dyżurów, też mam weekendowe. Trochę jest to uciążliwe , no ale to kwestia przyzwyczajenia. Ja już tak