Ostatnia aktualizacja Torment: Tides of Numenera (czyli duchowego spadkobiercy Planescape: Torment) opisuje złożony skrypt dialogowy zmodyfikowany specjalnie na potrzeby produkcji. Jak tylko zobaczyłem obrazki z tego edytora, automatycznie przypomniały mi się fantastyczne czasy ery InfinityEngine (przed erą tzw. "dialogue wheel" znanego z ME i DA:I).
Jeżeli pamiętacie dialogi w Planescape: Torment, pewnie kojarzycie jak obfite możliwości wyboru miał gracz podczas prowadzenia rozmowy. Nie ograniczały się one do trzech
![Darnath - #crpg #tormenttidesofnumenera #planescapetorment #nostalgia
Ostatnia akt...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ZKDW9GFGPW6yYqt6umNnkKTcnbwy0OZx,w400.jpg)
- tmsz
- Bethesda_sucks
- biczek
- konto usunięte
- Rzuku
- +1 innych
#gry #crpg
Przy okazji polecam doinstalowanie dodatkowych modyfikacji, które przywracają kilka zadań wyciętych z ostatecznej wersji gry. Gdyby link wyżej nie wystarczał:
http://grimuar.pl/planescapetorment/optymalizacja-gry
http://thunderpeel2001.blogspot.com/2009/01/planescape-torment-fully-modded.html
No i zazdroszczę, jeżeli dopiero teraz zaczynasz przygodę ;)