Czesc Wykopki ;)
Chcialem opisac tutaj bardzo nieprzyjemna sytuacje ktora spotkala mnie ze strony sklepu @morele_net
25.10.2021r Zamowilem na ich stronie RTX 3080 Suprim za kwote 6999zl. Zamowienie oplacilem przez blika i blyskawicznie karta znalazla sie u mnie wiec plus akurat za sprawna wysylke. Problem rozpoczal sie w okolicach maja/czerwca kiedy to z okolic sekcji zasilania karty zaczal wydobywac sie brzeczacy/piszczacy dzwiek ktory slyszalny jest bardzo mocno nawet przy zamknietej obudowie i oddalej na dlugosc kabli bo dalej sie nie dalo ;(
Nagralem wideo i wyslalem to do sklepu z zapytaniem co moge z tym zrobic. Konsultant utworzyl zlecenie gwarancyjne, kurier odebral przesylke i zaczelo sie pieklo.
Pierwsza naprawa gwarancyjna polegala na tym, ze w karcie wymieniono paste, po wyminie pasty karta do mnie wrocila. Podlaczylem karte z nadzieja ze bedzie dobrze ale niestety efekt byl ten sam.
Za rada i wyczytanym opiniom na temat tego jak sklep podchodzi do gwarancji skorzystalem z rekojmi. Ponownie kurier zabral karte i trafila ona do serwisu gdzie zostaly wymienione wentylatory. Po powrocie karty z serwisu efekt piszczenia oraz brzeczenia byl taki sam wiec postanowilem skorzystac ponownie z drugiej rekojmi aby sklep wymienil mi karte na
Chcialem opisac tutaj bardzo nieprzyjemna sytuacje ktora spotkala mnie ze strony sklepu @morele_net
25.10.2021r Zamowilem na ich stronie RTX 3080 Suprim za kwote 6999zl. Zamowienie oplacilem przez blika i blyskawicznie karta znalazla sie u mnie wiec plus akurat za sprawna wysylke. Problem rozpoczal sie w okolicach maja/czerwca kiedy to z okolic sekcji zasilania karty zaczal wydobywac sie brzeczacy/piszczacy dzwiek ktory slyszalny jest bardzo mocno nawet przy zamknietej obudowie i oddalej na dlugosc kabli bo dalej sie nie dalo ;(
Nagralem wideo i wyslalem to do sklepu z zapytaniem co moge z tym zrobic. Konsultant utworzyl zlecenie gwarancyjne, kurier odebral przesylke i zaczelo sie pieklo.
Pierwsza naprawa gwarancyjna polegala na tym, ze w karcie wymieniono paste, po wyminie pasty karta do mnie wrocila. Podlaczylem karte z nadzieja ze bedzie dobrze ale niestety efekt byl ten sam.
Za rada i wyczytanym opiniom na temat tego jak sklep podchodzi do gwarancji skorzystalem z rekojmi. Ponownie kurier zabral karte i trafila ona do serwisu gdzie zostaly wymienione wentylatory. Po powrocie karty z serwisu efekt piszczenia oraz brzeczenia byl taki sam wiec postanowilem skorzystac ponownie z drugiej rekojmi aby sklep wymienil mi karte na
Uv nie pomaga.