#samsung #ctdi #naprawa #s22ultra #samsung.pl #ups Wybrałem opcję naprawy ekranu w telefonie s22 ultra 12/512 przez stronę Samsunga.pl telefon wysłałem do nich 8 kwietnia. W międzyczasie pisałem do serwisu CTDI, żeby w ramach gwarancji zweryfikowali baterię - została też wymieniona. Za wymianę wyświetlacza ściągnęli z karty 1399zł. 16/17 kwietnia dostałem informację, że telefon będzie wysłany za pośrednictwem UPS. 18 kwietnia odbieram paczkę w punkcie, bo kurier nie zastał mnie w domu.
@teraz_z_kontem: ups ma podane, że paczka będzie ważyć do 0,5kg lub 1kg i dopiero jak przekracza tą wagę to coś robią. Wrzucam jeszcze jedno zdjęcie z "pakowania". Zdjęcia nie posiadają daty, więc to może być nagrany rownie dobrze proces rozpakowywania przesyłki.
@9866666: płaciłem kredytową, ale dopóki Samsung nie odpisze mi wprost w mailu, że nie zwróci mi za naprawę to bank nie może zrobić charge backu. Policja ma wywalone każde dochodzić swoich praw z kodeksu cywilnego.
@xdk53: na początku czekałem 30dni aż UPS rozpatrzy reklamację - odrzucił ją bo opakowanie nie było zniszczone. Samsung/ctdi zalecili mi, żebym zgłosił kradzież na policji po czym miała być moja sprawa rozwiązana, ale nie. Po dosłaniu zgłoszenia z policji odpisali że z uwagi na to że policja prowadzi postępowanie to oni nie mogą nic zrobić do czasu jej zakończenia. W Samsungu nie można się połączyć telefonicznie z działem reklamacji (oni tylko
Wybrałem opcję naprawy ekranu w telefonie s22 ultra 12/512 przez stronę Samsunga.pl telefon wysłałem do nich 8 kwietnia. W międzyczasie pisałem do serwisu CTDI, żeby w ramach gwarancji zweryfikowali baterię - została też wymieniona. Za wymianę wyświetlacza ściągnęli z karty 1399zł. 16/17 kwietnia dostałem informację, że telefon będzie wysłany za pośrednictwem UPS.
18 kwietnia odbieram paczkę w punkcie, bo kurier nie zastał mnie w domu.
Samsung/ctdi zalecili mi, żebym zgłosił kradzież na policji po czym miała być moja sprawa rozwiązana, ale nie. Po dosłaniu zgłoszenia z policji odpisali że z uwagi na to że policja prowadzi postępowanie to oni nie mogą nic zrobić do czasu jej zakończenia.
W Samsungu nie można się połączyć telefonicznie z działem reklamacji (oni tylko