#samsung #ctdi #naprawa #s22ultra #samsung.pl #ups Wybrałem opcję naprawy ekranu w telefonie s22 ultra 12/512 przez stronę Samsunga.pl telefon wysłałem do nich 8 kwietnia. W międzyczasie pisałem do serwisu CTDI, żeby w ramach gwarancji zweryfikowali baterię - została też wymieniona. Za wymianę wyświetlacza ściągnęli z karty 1399zł. 16/17 kwietnia dostałem informację, że telefon będzie wysłany za pośrednictwem UPS. 18 kwietnia odbieram paczkę w punkcie, bo kurier nie zastał mnie w domu.
@xdk53: na początku czekałem 30dni aż UPS rozpatrzy reklamację - odrzucił ją bo opakowanie nie było zniszczone. Samsung/ctdi zalecili mi, żebym zgłosił kradzież na policji po czym miała być moja sprawa rozwiązana, ale nie. Po dosłaniu zgłoszenia z policji odpisali że z uwagi na to że policja prowadzi postępowanie to oni nie mogą nic zrobić do czasu jej zakończenia. W Samsungu nie można się połączyć telefonicznie z działem reklamacji (oni tylko
Wybrałem opcję naprawy ekranu w telefonie s22 ultra 12/512 przez stronę Samsunga.pl telefon wysłałem do nich 8 kwietnia. W międzyczasie pisałem do serwisu CTDI, żeby w ramach gwarancji zweryfikowali baterię - została też wymieniona. Za wymianę wyświetlacza ściągnęli z karty 1399zł. 16/17 kwietnia dostałem informację, że telefon będzie wysłany za pośrednictwem UPS.
18 kwietnia odbieram paczkę w punkcie, bo kurier nie zastał mnie w domu.
źródło: 1000049635
PobierzSamsung/ctdi zalecili mi, żebym zgłosił kradzież na policji po czym miała być moja sprawa rozwiązana, ale nie. Po dosłaniu zgłoszenia z policji odpisali że z uwagi na to że policja prowadzi postępowanie to oni nie mogą nic zrobić do czasu jej zakończenia.
W Samsungu nie można się połączyć telefonicznie z działem reklamacji (oni tylko