Wow, dobrzy kierowcy. Ten z kamerą - wzorowo zatrzymał. Wyprzedzany tak samo i jeszcze jak ładnie zjechał. Którykolwiek jechałby tylko troszkę szybciej czy zareagował odrobinę gorzej, ten z kamerą by oberwał. A oberwać taką masą nikt by nie chciał.
@Deep: to prawda w przypadku hamowania na lodzie nie ma się za duzo "do powiedzenia" w kwestii manewrów. Faktem natomiast jest że panowie troszeczke za szybko jechali. Podejrzewam też ze ostatnie o czym myślal kierowca dostawczaka to ułatwienie życia komuś za sobą, raczej instynktowne ratowanie swojego i ucieczka jak najdalej na bok
@krzychu2lv6: kolejny przyklad tego, zeby nie trzymac sie tuz za jakims dostawczakiem zaslaniajacym to co sie dzieje przed nim. Niedawno byl tez taki filmik na wykopie, tylko nie moge go znalezc.
Jak zawsze rozważny kierowca TIRa , na jednopasmowej , ośnieżonej drodze wyprzedza pług jadąc z nadmierną prędkością , prawie miażdżąc dwa samochody,a panowie wyżej piszą peany na cześć jego profesjonalizmu.
@sosna119: To chyba oglądamy inne wideo, bo widzę wyraźnie że pług zatrzymuje się dopiero gdy kierowca zauważa co dzieje się z Tirem. Koleś wyprzedzał, myślał , że wyrobi zobaczył, że nie wyrobi , odbił na prawy pas, zarzucił naczepą. Reszta ewidentna.
@ObywatelAlfa: Nie wyprzedza tylko omija. Pług się zatrzymał. Ślisko jest, w kamazie na skrzyni mógł być piasek, więc lepszy docisk i szybciej wyhamował. Volvo z wywrotką puste (z ładunkiem by tak nie latał po drodze) więc praktycznie nie ma czym hamować, bo naczepa staje boczkiem.
Komentarze (86)
najlepsze
w Rosji: "ojojoj"
jak odjezdzaja slychac jak mowia "wodka". Dokladnie w 38 sekundzie. Cos musi byc na rzeczy.
A) Nacisnąć klakson, aby poinformować kierowce jadącego z naprzeciwka, że nie stosuje się do przepisów prawa drogowego.
B) Spisać numery rejestracyjne i zadzwonić na 112, aby poinformować policje o pojeździe stwarzającym zagrożenie.
C) Zapiąć pasy i zmówić pacierz.
D) Dzień jak codzień w Rosji, kierowca może ziewnąć, po czym kontynuować jazdę.