Kilka aplikacji kupionych:) Podejrzewam, że sprzedaż po te 10 centów przez 10 dni przyniesie większe zyski niż po normalnej cenie przez kilka miesięcy ;)
@bryndzus: Przy pierwszym zakupie via Google Wallet, pobiera dodatkową kaucje w wysokości 1 jednoski płatniczej danego kraju - u nas 1 zł, w stanach by było 1$. Po jakimś czasie jest to zwracane, w każdym razie jest to na bank jednorazowe.
Czy komuś jeszcze właśnie dzisiaj odbiło jakąś aplikację z wczoraj? Ja dostałem przed paroma minutami, że zwracają mi kasę (33gr) za "Great Little War Game" a ja wolałbym zapłacić 33gr niż 1,84 funta szterlinga. Niestety nigdzie ale to nigdzie nie ma kontaktu w takiej sprawie na Android Market. Google sobie leci troszkę w dzióbek.
@silverado: miałem to samo. W moim wypadku dotyczyło to innej aplikacji. Ogólnie był problem z pobraniem jej, a dziś poinformowali o zwrocie. Natomiast pozostałe 6 aplikacji działa bez zarzutów:)
Natomiast kumpel jak dziś kupował miał inny "problem", a mianowicie płacił nowo dodaną kartą i za każdym razem pokazywało błąd przy płatności. Jednak po odświeżeniu strony uznawało jako kupioną, przychodził mail, a gra się instalowała na telefonie. Jednak z konta pieniędzy
@albert107: Nie. Zrób sobie kartę internetową w bzwbk, bez żadnych opłat (http://prepaid.bzwbk.pl/ -> rejestracja -> karta internetowa), przelej na nie jakieś środki ze swojego konta bankowego i przypisz do Google Checkout
Aha, jest jeszcze jedno obejście, które mi w tym momencie przyszło na myśl. Kiedyś przez kilka dni miałem do zabawy HTC Evo 3D, powiązałem go ze swoim kontem, a potem oddałem koledze. Do dziś mogę poprzez WWW kupować aplikacje na to urządzenie, mimo iż od dawna jest ono już powiązane z innym kontem. Ba, choćbym chciał, to nie mogę go stamtąd usunąć ;-) To mi umożliwia kupowanie aplikacji, które
Komentarze (190)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
https://market.android.com/details?id=com.fullfat.android.flickgolf
https://market.android.com/details?id=com.escapistgames.starchart
https://market.android.com/details?id=com.polarbit.RecklessRacing
Natomiast kumpel jak dziś kupował miał inny "problem", a mianowicie płacił nowo dodaną kartą i za każdym razem pokazywało błąd przy płatności. Jednak po odświeżeniu strony uznawało jako kupioną, przychodził mail, a gra się instalowała na telefonie. Jednak z konta pieniędzy
Aha, jest jeszcze jedno obejście, które mi w tym momencie przyszło na myśl. Kiedyś przez kilka dni miałem do zabawy HTC Evo 3D, powiązałem go ze swoim kontem, a potem oddałem koledze. Do dziś mogę poprzez WWW kupować aplikacje na to urządzenie, mimo iż od dawna jest ono już powiązane z innym kontem. Ba, choćbym chciał, to nie mogę go stamtąd usunąć ;-) To mi umożliwia kupowanie aplikacji, które