@haqi: Takk było, ale teraz zmienili przepisy. W sumie dobrze - "stary" VW Transporter jest do dziś produkowany w Brazylii, czyli nie można by go zarejestrować na zabytkowy :)
@Sambal: Będąc w garażu przegapiła akcję serwisową - montowanie wspornika pomiędzy mocowaniem przednich amortyzatorów - bez niego zdarzało się, że czasem pękała przednia szyba :)
@WTFaydh: Były w wyposażeniu dodatkowym ;) żartuję, specjalistą nie jestem, po prostu pamiętam tę belkę - chwilę jeździłem takim :)
Wspomnę jeszcze, że te auta miały słabej jakości mechanizm zliczania przejechanych kilometrów - po około 70-80 tysiącach zatrzymywał się - nie trzeba cofać ;D
To nie jest aż tak nadzwyczajne. W internecie można znaleźć stare samochody zupełnie nie używane w stanie jak z salonu. Często też słychać o takich znaleziskach.
@cichy202: najlepiej ze wszystkich najlepiej to rozkręcić auto do najmniejszej śrubki i wszystko oddzielnie przechowywać w ciepłym i suchym miejscu. Po 30 latach wyjąć, skręcić i cieszyć się nowym samochodem.
Sam jeżdżę Favoritką z 94r., pierwsze auto (do nauki i pierwszego dzwona) i powiem tak: Piękna jak Maybach, szybka jak bolid - taka jest właśnie Skoda Favorit! :D
@coo84: I tak jeżdżę w zasadzie tylko po mieście, to raczej się nie zabiję póki jakiś palant nie wpakuje mi się w bok z niewiadomo jak dużą prędkością. Poza tym, wolę skasować i serwisować teraz auto za 1000zł i śmiesznymi cenami części, niż wkurzać się, że przytarłem na parkingu nowiutką Mazdę 3. Z drugiej strony wolałbym swojej nie uszkodzić, lubię stare auta.
Komentarze (113)
najlepsze
Chciałbym widzieć minę urzędnika;]
Wspomnę jeszcze, że te auta miały słabej jakości mechanizm zliczania przejechanych kilometrów - po około 70-80 tysiącach zatrzymywał się - nie trzeba cofać ;D
Ja bym nie kupował ;)
http://minardi.freeblog.hu/archives/2007/02/20/Mi_lett_veled_Skoda_Coupe_2/
http://tnij.org/ohmh