Stworzono narzędzie, które ocenia jak mocno zdjęcie zostało zmanipulowane
Badacze wydziału naukowego w Dartmouth College stworzyli narzędzie które daje ocenę tego jak mocno dane zdjęcie zostało cyfrowo zmanipulowane. Zmierza się do tego, aby reklamy w czasopismach czy na billboardach zawierały informację o poziomie zmian w skali 1-5. Link do efektów, artykuł w powiązanych
L.....d z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 77
Komentarze (77)
najlepsze
Pierwsze pytanie, co oznacza zdjęcie zmanipulowane komputerowo? Korekcja
Niezły jesteś, tysiące firm na całym świecie zatrudniają grafików do obróbki zdjęć, a wystarczyłby im Pchelek, który zrobiłby im od razu
Zdjęcia z okładek pism dla mężczyzn (Playboy itp.) i kobiet (Twój Styl itp.) nie są retuszowane? Chyba żartujesz.
Przecież nie mówimy to u dobrych zdjęciach, tylko o zdjęciach ze zwykłych
Tak jak napisal @introligat0r
Po kazdym zapisie JPEG'a jest on kompresowany, jezeli byl wielokrotnie otwierany, zapisywany, uploadowany i sciagany to byl wiele razy kompresowany, i jezeli nie byl edytowany to poziom kompresji pikseli w kazdym miejscu bedzie taki sam; natomiast jezeli bylo cos edytowane, dodane albo usuniete - w tych miejscach kompresja bedzie inna niz tam
To tak jak pytać ludzi, czy reklama na nich działa, oczywiście, że wszyscy chórem powiedzą, że nie, bo to jasne, że nie warto się sugerować reklamami. Jednak mimo wszystko to jak często pojawia
z dobrym specem od obróbki foto za plecami ;)
Komentarz usunięty przez moderatora