Byłem klientem MM jakieś 6 lat temu i od tamtej pory nie chcę aby łaczyło mnie z nimi nic. Aha... jedyne pozytywy z podpisanej kiedyś z nimi umowy to to , iż od wygaśnięcia umowy jakies 5 lat temu do tej pory admin nie zablokował mi dostępu do FTP-a i od tamtej pory żaden monter nie odłaczył mi kablówki :D
Niestety również miałem styczność z tą firmą i rozumiem Ciebie w 100%. Może nie miałem aż takich problemów, ale wiadomo, że niestabilne łącze internetowe potrafi doprowadzić niejednego do furii - w Twoim przypadku, nie da się już pracować.
Multimedia wykupiła mojego poprzedniego dostawce internetowego (osiedlowego), który był na rynku ładnych parę lat i wszystko było pięknie aż do momentu, kiedy ta firma postanowiła zainteresować się moim aktualnym dostawcą. Co działo się potem
Trzeba było skorzystać z opcji technika :) Jak jesteś przekonany , że u Ciebie ok to co Ci szkodziło ? Zero kosztów a na miejscu miałbyś kogo mieszać z błotem a i wymóc na nim telefoniczny kontakt z serwisem celem przekazania informacji , że " Panowie ale chyba u nas cos nie halo " - swoim by nie łgali :)
A skoro temat Multimedii to mam taką obserwację. Mam od nich 3 usługi, telefon, Internet 2MB bo do tej pory kable nie pozwalały na więcej, dopiero niedawno robiono światłowody, i TV.
Router jaki od nich mam to Thompson SpeedTouch 546 v6. Niestety nie mam do niego dostępu bo jest hasło więc nie mogę pobawić się konfiguracją.
Doświadczam tego co ktoś wyżej pisał, na przykład miniatury Allegro ładują się irytująco wolno, lubią się
Też od czasu do czasu (ostatnio jest bardzo okej) miewam problemy z Multimedią. Najlepszą taktyką na nich jest magiczna formułka: "chciałbym zgłosić reklamację" oraz poprawka w następnym telefonie: "chciałbym zerwać umowę z waszej winy". Internet magicznie się pojawia i wszystkie problemy się rozwiązują. Nawet jak nie mam internetu pół dnia to piszę reklamację i robią korektę na następnym rachunku. Ostatnio nawet wymienili mi router za darmo na nowszy model, także nie mam
MULTIMEDIA POLSKA S.A. miasto Głowno. Powiem Ci kolego tak, z multimedią użerałem się dobre pół roku, wcześniej miałem umowę z lokalną siecią niestety sieć przejęła multimedia i w tedy zaczęło się piekło, zaniżona prędkość, brak dostępu do internetu rano czy w późnych godzinach nocnych, aż w końcu po jakiejś awarii u nich "w centrali" nie miałem internetu miesiąc, dzwoniłem do niech kilkukrotnie za każdym razem odsyłano mnie z kwitkiem.
Z multimedią zawsze tak jest. Mi średnio co 2 miesiące znika internet, muszę zadzwonić, dowiedzieć się, że z ich strony jest wszystko ok i poczekać 5 minut. Zazwyczaj po takiej rozmowie wszystko wraca do normy. To taki rytuał.
Oprócz tego dziwne faktury przysyłają. 10 zł na + albo -, zależy, jak im tam wyjdzie.
@SamiS: Zrezygnuj z usługi Multiserv ;]. Nie wiem czy wiesz, ale sporo abonentów podpisuje to nieświadomie. Tzn. oni dają Ci to za darmo i jak chcesz to możesz zrezygnować. Ja się zorientowałem po miesiącach że jakaś opłata jest doliczana. A opłata zależna jest od ilości przesłanych danych.
Komentarze (163)
najlepsze
Multimedia wykupiła mojego poprzedniego dostawce internetowego (osiedlowego), który był na rynku ładnych parę lat i wszystko było pięknie aż do momentu, kiedy ta firma postanowiła zainteresować się moim aktualnym dostawcą. Co działo się potem
Zadzwonił do mnie nawet INFORMATYK (z którym dało sie pogadac o kwestiach technicznych.
Pingi, tracerty z serwerów zewnetrzych (mam pare maszyn w ovh i innych serweowniach)
Również gubiło mi pingi, zrywało połączenia, gubiło dns'y.
Problem jest im znany, po prostu nie chca sie przyznac do bledow;/
Router jaki od nich mam to Thompson SpeedTouch 546 v6. Niestety nie mam do niego dostępu bo jest hasło więc nie mogę pobawić się konfiguracją.
Doświadczam tego co ktoś wyżej pisał, na przykład miniatury Allegro ładują się irytująco wolno, lubią się
Co zrobiłem ?
Oprócz tego dziwne faktury przysyłają. 10 zł na + albo -, zależy, jak im tam wyjdzie.
A kiedyś miałem UPC i było tak fajnie!