Aby wykluczyć na 100% winę po Twojej stronie powinieneś ściągnąć jakąś dystrybucję LiveCD i na takim systemie wykonać kilka testów DL, UL, traceroute. Oczywiście bezpośrednie połączenie komputera z modemem, aby nie dawać im argumentów do zrzucenia winy na Ciebie.
@trujpan: Sprawa rozwiązana, wina była po ich stronie. Ale dzięki za radę, nie pomyślałem żeby odpalić jakieś LiveCD. Chociaż jak znam przypadki takich reklamacji, to LiveCD nie jest dla operatora żadnym potwierdzeniem bo a to nie ma homologacji, a to jakieś otwarte niesprawdzone oprogramowanie itd.
Generalnie niepotrzebnie robiłeś ten zrzut ekranu i dopisywałeś własną interpretację do niego pokazałeś tym samym, że się nie znasz (bo nie wiesz jak powinno się czytać wyniki tego programu - w tym co napisałeś palnąłeś kilka głupot, które nie mają nic wspólnego z tym dlaczego nie działa internet).
Wiedząc, że nie masz pojęcia o co chodzi będą teraz próbowali wciskać różne kity aby Cię spławić.
Szanowni wykopowicze pędzę na ratunek :) aha zaznaczam nie jestem pracownikiem multimedia polska czy coś.. :)
Sam fakt strat na poszczególnych "hopach" nie oznacza, że pakiety nie są przekazywane dalej poprawnie co obrazuje załączony przez autora screen. Routery działają na takiej zasadzie (najczęściej) że pakiety skierowane bezpośrednio do nich czyli jednego z ich adresów ip są "puntowane" przekazywane do cpu systemowego. Tak się składa, że takie procesorki mają wiele ciekawych rzeczy do
@buczo23: Masz 100% racji. Autor się ośmiesza po prostu, nie ma to jak ignorant który się kłóci że packet lossy na routerze jakiegoś onetu czy google to wina Multimedia Polska :)
Cool story. Umowa z Multimedią kończy mi się w koło 20 grudnia. Tutaj muszę dodać, że podpisana jest na moją babcię, która średnio ogarnia "internety". Na dwa miesiące przed końcem dzwoni konsultantka, a odbiera babcia. Powiedziałem, żeby dała na głośnik co by kontrolować co chcą wcisnąć. Pani powiedziała, że jeżeli chcę przedłużyć umowę, muszę koniecznie dokupić pakiet HBO za 20zł miesięcznie, inaczej nie będzie możliwości przedłużenia.
@Hejkumkejkum: Widzisz i ciągle dzwonią. Do mnie tylko 2 razy i pewno już nie zadzwonią. Jedyne dlaczego jest mi u nich fajnie to to, że z pakietu 6/8 zrobili 6/20.
Kilka dni temu też otrzymałem telefon z "przypomnieniem" odnośnie wygasania umowy w grudniu.
Od razu powiedziałem dzwoniącej osobie, że nie mam w zwyczaju decydować się i deklarować na umowy w oparciu o to co mi konsultant powie i zaprezentuje w połyskujących kolorach i samych superlatywach. Bo zazwyczaj mówi to co jest mu wygodne pomijając kluczowe detale. Mam do Multimedii 600metrów i zazwyczaj gdy do nich idę to wiem czego chcę.
Bombę im wyślij. Może przy okazji ten router spłonie to siłą rzeczy wymienią (nie ci, to ich następcy). Przechodziłem przez podobne przygody z internetem radiowym w miasteczku.
Ja z Multimedią miałem inne problemy. Niby net od kilku lat działał OK, ale za to nagle przestały działać kanały TV w HD. Po prostu przycinały, zanikał dzwięk itp. Milion zgłoszeń - słyszę, że wszysto OK. Wkońcu po 3 miesiącach "samo się naprawiło" :/
@HoRsHiN: ten przepis jest martwy, to jakaś archaiczna zaszłość. Z drugiej strony to ja mam jeden terminal - router ... urządzenia za routerem to oddzielna sieć domowa, która ich nie powinna interesować :)
@eXcore: Mam to samo od dwoch lat. Muli nawet guide. O zacinającej się TV, znikaniem sygnału lub padnięciem filmu VOD nie wspomne.
Do tego stopnia było to męczące że tuner stoi teraz odłączony od prądu od kilku miesięcy. Kilka razy dzowniłem, prosiłem to mi kazali modem restartować. Później dostałem nowy tuner z wbudowanym modemem i zapewnieniami że teraz to już na pewno wszystko będzie OK. Jak nie trudno się domyślić -
Heh Multimedia Polska ;) Co powiecie na taka sytuację: Szczecin jest podzielony pomiędzy dwóch największych i jedynych operatorów tv kablowej: Multimedia i UPC. Mieszkałam w centrum, wynajmowałam kawalerkę (miałam net i tv z UPC), kawalerkę trzeba było opuścić i kupiłam mieszkanie w innej dzielnicy Szczecina (i tam nie ma zasięgu UPC-wobec tego musiałam zapłacić karę za zerwanie umowy, bo skoro nie ma w moim rejonie UPC to musiałam umowę zakończyć). Teraz mam
miałem/mam bardzo podobny problem z Netią. Dodam tylko że na łączach TP.
Jakiś miesiąc temu zgłosiłem że zamiast 6Mb mam ok 4 Mb, przyjechali, zmierzyli - wszystko ok. Po kilku dniach problem się "naprawił".
Dwa tyg temu inny problem: internet się rozłączył, połączył, rozłączył.... i tak z 15 razy w ciągu godziny, po godzinie działął normalnie ale tylko przez 60 minut, potem znowu net jest, nie
Zobacz czy masz coś w umowie o jakości łącza, oferowaniu usługi nieprzerwanie, bez ingerencji, bez opóźnień itp (chyba nawet ustawa o telekomunikacji to reguluje). Pod każdy z tych punktów możesz ich postraszyć rzecznikiem praw konsumenta a nawet sprawą (nie wywiązanie się z umowy/ustawy).
Komentarze (163)
najlepsze
Wiedząc, że nie masz pojęcia o co chodzi będą teraz próbowali wciskać różne kity aby Cię spławić.
1 tym programem nie wykryjesz co jej
Sam fakt strat na poszczególnych "hopach" nie oznacza, że pakiety nie są przekazywane dalej poprawnie co obrazuje załączony przez autora screen. Routery działają na takiej zasadzie (najczęściej) że pakiety skierowane bezpośrednio do nich czyli jednego z ich adresów ip są "puntowane" przekazywane do cpu systemowego. Tak się składa, że takie procesorki mają wiele ciekawych rzeczy do
W tym momencie parsknąłem śmiechem, złapałem
Kilka dni temu też otrzymałem telefon z "przypomnieniem" odnośnie wygasania umowy w grudniu.
Od razu powiedziałem dzwoniącej osobie, że nie mam w zwyczaju decydować się i deklarować na umowy w oparciu o to co mi konsultant powie i zaprezentuje w połyskujących kolorach i samych superlatywach. Bo zazwyczaj mówi to co jest mu wygodne pomijając kluczowe detale. Mam do Multimedii 600metrów i zazwyczaj gdy do nich idę to wiem czego chcę.
Do tego stopnia było to męczące że tuner stoi teraz odłączony od prądu od kilku miesięcy. Kilka razy dzowniłem, prosiłem to mi kazali modem restartować. Później dostałem nowy tuner z wbudowanym modemem i zapewnieniami że teraz to już na pewno wszystko będzie OK. Jak nie trudno się domyślić -
miałem/mam bardzo podobny problem z Netią. Dodam tylko że na łączach TP.
Jakiś miesiąc temu zgłosiłem że zamiast 6Mb mam ok 4 Mb, przyjechali, zmierzyli - wszystko ok. Po kilku dniach problem się "naprawił".
Dwa tyg temu inny problem: internet się rozłączył, połączył, rozłączył.... i tak z 15 razy w ciągu godziny, po godzinie działął normalnie ale tylko przez 60 minut, potem znowu net jest, nie