Cały czas się zastanawiałem na czym to do cholery polega?! Latam za jakimiś paskami, cały czas restart mam wypisany, nic się nie dzieje... Dopiero za którymś razem zauważyłem, że po prostu ginę w ciągu pierwszych kilku sekund i latam już martwy
@kejter1: Pytałeś czy HTML5 wyprze flasha. Pytanie usunąłeś, ale napisałem szczodrą odpowiedź więc publikuję poza wątkiem:
Nie lubię się bawić w takie wieszczactwo i wizjonerstwo więc odpowiem w miarę obiektywnie: od strony programistycznej Flash(Actionscript) i JS są oparte o ten sam standard (ECMA Script), co niewątpliwie w przypadku sukcesu tego drugiego ułatwi migrację. Myślę, że jeszcze długo JS+Canvas i Flash będą konkurować, ani jednemu ani drugiemu nie dadzą umrzeć programiści nastawieni
@rezoner: O, dzięki wielkie ;) Tak, pytanie usunąłem, bo chwilę po opublikowaniu zdałem sobie sprawę, że można to przecież uzyskać dzięki rozdzielaniu UI i warstwy biznesowej i poprzez JS/AJAXa ;)
I tylko pogratulować debilom, którzy wypisują bzdury, typu "Wykop KU**A" i ktoś kto podpisuje się jako @m_b na stronie z wpisem autora... przecież to jest jakaś paranoja i debilizm do potęgi pierdyliardowej.
Czy im kur*a zabawki do podłogi w dzieciństwie przykręcali?!
Boże, gdzie takie coś się rodzi... zresztą, sami się powybijają nawzajem, selekcja naturalna.
@rezoner: Gra jest ciekawa, ale nie mam pojęcia o co chodzi z punktami, bo podczas gry nie mam czasu patrzeć się na punkty, a później po prostu czasami znikają. Teraz mi nie zniknęły i mam 1046 - to dużo mało? Ile się dostaje punktów i za co?
edit: Z tymi dużymi punktami to chodzi, żeby je kliknąć i zebrać tak? Mam wrażenie, że czasem nie łapie mi kliknięcia.
@Hyp: Przed updatem: punkt za małe ciastko, 15 za duże - po updacie x 2. Gra nie łapie myszy jeśli klikasz, lub jeździsz po tych pseudo-filozoficznych napisach wyskakujących na początku gry. Generalnie błędów jest co nie miara. Zbyt późno wypatrzyłem ten konkurs, żeby zapiąć wszystko na ostatni guzik.
@rezoner: nie łapie klików, żeby zdobywać te dodatkowe punkty muszę klikać bardzo szybko. Za duże punkty dostaję raz 15 a raz 30 pk. Nie wiem w którą wersję gram.
Nie wiem jakim cudem ale mi się ta zabawka spodobała - poziom powalający, ale za to można "pogonić nitkę" jak się jest już "martwym" i potrenować, potem sprawa staje się łatwiejsza, co i tak oznacza masakrę:)
Za cholerę nie wiadomo o co chodzi, a jak się już załapie, tnie się tak że i tak się ginie po 5 sekundach gry bo przez te 5 sekund fps spada poniżej 1. Szkoda, bo widać że i pomysł fajny, i wygląda ładnie. Zabrakło testów :)
Ale, ta gra bije też pewien rekord: możliwą ilość "game overów" na minutę :D
Gra działa najszybciej na chrome. Niestety wymagania sprzętowe jak przystało na przeglądarkowe twory ma również niewspółmierne do efektowności. Jeśli bardzo krzaczy, możesz spróbować zmniejszyć okno przeglądarki i odświeżyć stronę. Zacząłem pisać opcję mobile/netbook z wyrzuconymi "efektami", ale nie zdążyłem i musiałem wyciąć kod.
Fajna gierka. Tylko faktycznie hardcore. Możesz gdzieś wrzucić wersje ze swoimi poprawkami? Najlepiej jakby było większe pole widzenia, no i z kodem może coś dałoby się jeszcze poprawić? 25% na 4 rdzeniach, FF 6.0.2, - ścina. ;<
Komentarze (98)
najlepsze
Całkiem nieźle... jednak tak na mój gust, obszar rozgrywki jest za mały. Przy większym ekranie rozgrywka mogła by być bardziej dynamiczna.
brzmi jak: "jestem humanistą i nie umiem liczyć" - fajnie, że jesteś upośledzony, ale nie musisz się tym chwalić, bo - mówiąc oględnie - nie ma czym.
nota bene wtedy znalezisko wydawało mi się kiepskie, ale nie chciałem zakopywać, bo włożył w to wiele pracy, po tym opisie jednak nie mam skrupułów.
Nie lubię się bawić w takie wieszczactwo i wizjonerstwo więc odpowiem w miarę obiektywnie: od strony programistycznej Flash(Actionscript) i JS są oparte o ten sam standard (ECMA Script), co niewątpliwie w przypadku sukcesu tego drugiego ułatwi migrację. Myślę, że jeszcze długo JS+Canvas i Flash będą konkurować, ani jednemu ani drugiemu nie dadzą umrzeć programiści nastawieni
Czy im kur*a zabawki do podłogi w dzieciństwie przykręcali?!
Boże, gdzie takie coś się rodzi... zresztą, sami się powybijają nawzajem, selekcja naturalna.
Komentarz usunięty przez moderatora
To jest ciekawe. Teraz będę wiedział dokładnie o której jest złota godzina :)
edit: Z tymi dużymi punktami to chodzi, żeby je kliknąć i zebrać tak? Mam wrażenie, że czasem nie łapie mi kliknięcia.
Przede wszystkim MDN.
podstawy JS
następnie HTML5 Canvas, do wyświetlania grafiki
aby kod był estetyczny i czytelny publikacja Crockforda
Wszelkie krótkie artykuły typu 10 małych porad są Twoimi przyjaciółmi.
wydrukuj i powieś nad monitorem :)
Za cholerę nie wiadomo o co chodzi, a jak się już załapie, tnie się tak że i tak się ginie po 5 sekundach gry bo przez te 5 sekund fps spada poniżej 1. Szkoda, bo widać że i pomysł fajny, i wygląda ładnie. Zabrakło testów :)
Ale, ta gra bije też pewien rekord: możliwą ilość "game overów" na minutę :D
Rozwiązanie konkursu za miesiąc :)
Gra działa najszybciej na chrome. Niestety wymagania sprzętowe jak przystało na przeglądarkowe twory ma również niewspółmierne do efektowności. Jeśli bardzo krzaczy, możesz spróbować zmniejszyć okno przeglądarki i odświeżyć stronę. Zacząłem pisać opcję mobile/netbook z wyrzuconymi "efektami", ale nie zdążyłem i musiałem wyciąć kod.