Dlaczego iPhone ma „lepsze” aplikacje niż Android?
smutne, ale prawdziwe. nalezy postawic pytanie - w jaki sposob i czy w ogole jest jakikolwiek sposob aby sobie z tym poradzic?
w.....j z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 182
smutne, ale prawdziwe. nalezy postawic pytanie - w jaki sposob i czy w ogole jest jakikolwiek sposob aby sobie z tym poradzic?
w.....j z
Komentarze (182)
najlepsze
to raczej malo przyszlosciowy system - w obecnym wyscigu pozostali juz wlasciwie tylko ios i android, symbian umiera, a system od blackberry to raczej specyficzna grupa odbiorcow, ostatnimi czasy proboja rozszerzyc target, ale niezbyt udolnie.
zreszta, nie sadze, aby samsung sam traktowal bade nazbyt powaznie. to jest raczej taka awaryjna furtka, zabezpieczenie w razie gdyby google cos odpieprzyl i nie chcial juz z nimi wspolpracowac (co jest malo prawdopodobne,
z takimi komentarzami to spadowa na simblog :)
- obecnie istnieje jedynie jedna prosta (i co najważniejsze mała) biblioteka http://code.google.com/p/svg-android/ (niestety tylko SVG 1.1 Basic: tylko z Illustratora :( )
- wygenerowane grafiki trzeba cache'ować, bo parsowanie i zamiana na obiekty możliwe do wyświetlenia w androidzie trochę trwa.
Poza tymi wadami, z grafiką na różnych telefonach nie ma problemu. Wszystko się odpowiednio skaluje i jakość jest bardzo dobra.
ad (*) grafika rastrowa jest zapisywana piksel po pikselu, a wektorowa (svg) jest "obliczana" na podstawie różnych parametrów.