Wadliwa polityka bezpieczeństwa Play
Zmieńmy politykę bezpieczeństwa Play.Wykopowicze, próbowałem już kontaktu z Play, wysyłałem im sugestie, jednak (czego się spodziewałem) zostały one prawdopodobnie spuszczone w kibelku. Mam następujący problem z Play. Zauważyłem, że pewien schemat rozmowy z konsultantem jest...
xanio z- #
- #
- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najlepsze
Umuwiony byłem z nim na 11 ale wyszedłem do sklepu i wracająć (ok 10:55 ) spotkałem go przed moimi drzwiami (ale jeszcze nie zdążył zadzwonić). I rozmowa wyglądała tak:
(JA) -Dzień dobry czekałem na Pana
(Kurier) - Dzień dobry (dostałem paczkę) - proszę się tu podpisać (podpisałem się ale urządzenie odczytało z tego tylko jedną kreskę)
(Ja) - do widzenia
(K) - Do widzenia
Nawet
Na logikę: Skoro nie wie że Ty to Ty (bo nie podałeś hasła) to czemu opierdziela Ciebie jakbyś
[mBANK] Dziendobry, nazywam sie Anna Kowalska, dzwonie z Mbanku. Rozmowa jest nagrywana.
[mBANK] Mam przygotowaną specjalną ofertę. Prosze o podanie daty urodzenia, nazwiska Panienskiego matki, i reszte danych...
[JA] nie moge podawac danych osobowych obcym ludziom
[mBANK] (podirytowana) no przecież mówiłam że jestem z MBANKU, pozatym, cała rozmowa
"Oferowałem specjalne superoferty" ludziom, których dane miałem tylko dlatego, bo podali je biorąc wcześniej (akurat w tym wypadku) internet na abonament.
Wyobraźcie sobie, że tylko jedna, dwie osoby dziennie (czyli 0,5 - 1%) pytała się "skąd pa ma moje dane", na początku rozmowy (gdy wspominam, że jest już klientem operatora sieci P4), lub pytała się o to, gdy już wypełniałem formularz "zamówienia" i często by