Tych silników unikaj jak ognia! cz. 3 [poradnik]
Kolejna, trzecia odsłona zestawienia silników z poważnymi wadami fabrycznymi
Autokult-Blog z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 47
Kolejna, trzecia odsłona zestawienia silników z poważnymi wadami fabrycznymi
Autokult-Blog z
Komentarze (47)
najlepsze
Warto dodać, że Honda robi obecnie najlepsze diesle (i-dtec).
1. "Za wymianę dwumasówki wraz ze sprzęgłem, dociskiem, wysprzęglikiem i potrzebnymi śrubami zapłacimy około 3000 zł."
-otóż dwa miesiące temu taką za operację łącznie z kosztami wymiany zapłaciłem 1500zł. Komplet dwumasy, łącznie ze sprzęgłem, dociskiem i wysprzęglikiem. Komplet kupiony na allegro z jakiegoś sklepu motoryzacyjnego-mechanik proponował taki komplet chyba 400zł drożej, a co zaoszczędziłem to moje.
2,
po to zeby odroznic silnik na ktory trzeba wydac 2000 pln po 150 000 km od takiego na ktory trzeba wydac 16 000 pln po 70 000 km