Wywiad z twórcą technologii Unlimited Detail
Rozmowa z Brucem Dellem, z Euclideon. Trochę odpowiedzi na zarzuty, że są oszustami, że chcą tylko wyciągnąć kasę od inwestorów, że ich podejście jest niemożliwe do zrealizowania w grach ze względu na brak animacji. Niestety nadal nic o powtarzalności scenerii.
![Wniebowziety](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Wniebowziety_kMwhtapTbr,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
Rozśmieszyła mnie niebywale opinia gościa od minecrafta - dla niego wszystko co nie jest kanciaste to przecież musi być szok.
Jeżeli myślicie że wiecie, to tak na prawdę nie wiecie.
Logarytmy odpowiedzialne za renderowanie opierają się tutaj na przeliczaniu wielkich tablic zajmujących max ram'u. Jakiś rok temu tłumaczyli jak działa owa technologia i jak wyświetlanie statycznych obrazów jeszcze jakoś idzie, tak wprowadzenie animacji zabije każdy procesor i zatka każdą pamięć. Jeden komputer przeszukiwał by pamięć i wybierał z niej to co ma wyświetlać a parę
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
co do pesymistow - tu nie chodzi o pesymizm, a o brak hurra optymistycznego podejscia, ktore buduje firma, ze dzieki ich technologii bedziemy mogli pocinac w gry jakosci crysis 2 na 486. ciekawe czy