Dziwne zjawisko, teoretycznie powinna temu towarzyszyć spora emisja ciepła, nadpalone czy wręcz zwęglone podkłady. To wygląda jak by ta szyna była z cyny czy innego miękkiego metalu.
Tak właśnie wygląda stopiona stal i w tym wypadku hartowana i obrawiana na sposobów różnych sto- widać po tym, że się nie skruszyła, a wygięła po nagrzaniu.
A to od zwykłego stania w miejscu się takie rzeczy porobiły? Myślałem, że to coś w stylu erozji. Jakiś mały odprysk, przejazdy pogłębiające dziurę, no ale chyba nie aż do takiego poziomu... No gdzież by pociągi mogłyby używać, nawet zwalniając by przez to przejechać, a jeszcze widać, że równolegle ułożone (powiązane) więc, to od zwykłego stania. To PKP od tych swoich nieużywanych wagonów sporo tych rewelacji musi mieć :)
Jak zobaczyłem tytuł to aż musiałem się zalogować, żeby dodać pierwszy komentarz na wykopie. Na głównej i z błędem ortograficznym?! W dodatku nikt na to nie zwraca uwagi. Ludzie co z wami? To podstawy naszego języka, kur.... SZYNĄ, nie z SZYNOM!! Liczba pojedyncza.
W dzieciństwie kładliśmy monety na tory, po przejeździe pociągu były sporo większe, owalne i zupełnie gładkie. Znaleźli się jednak idioci co położyli kamienie i się lokomotywa wykoleiła. Na szczęście stało się to przy niedużej prędkości podczas ruszania ze stacji i nic się poważnego nie stało.
@iwadrian: Nawet gdybyś ten kamienie przykleił do szyn to by je lokomotywa rozkruszyła a nie wykoleiła się, by wykoleić pociąg trzeba czegoś takiego - porządnego kawałka stali mocno przymocowanego do podłoża.
@RazorX63: Podepnę się pod pierwszy komentarz i wytłumaczę to zjawisko:
Zdarza się to zazwyczaj w krajach, gdzie stosuje się lokomotywy zdalnie kierowane. Pociąg jest bardzo długi i wewnątrz składu między wagonami umieszcza się dodatkowe lokomotywy tak jak tutaj:
Komentarze (102)
najlepsze
http://www.reddit.com/r/pics/comments/j3jsp/this_is_what_happens_when_a_train_does_a_burnout/
nawet powiązane zdjęcia te same.
zakop :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Tak właśnie wygląda stopiona stal i w tym wypadku hartowana i obrawiana na sposobów różnych sto- widać po tym, że się nie skruszyła, a wygięła po nagrzaniu.
Poza tym zobacz w powiązaniach - zdjęcia dotyczą dwóch szyn, więc "szynom".
Ale że nie naprawili jeszcze...
Zdarza się to zazwyczaj w krajach, gdzie stosuje się lokomotywy zdalnie kierowane. Pociąg jest bardzo długi i wewnątrz składu między wagonami umieszcza się dodatkowe lokomotywy tak jak tutaj:
http://www.roadfood.com/insider/photos/9103.jpg
W tych lokomotywach nie ma obsługi, są sterowane radiowo przez załogę w pierwszej lokomotywie pociągu (tzw, sterowanie wielokrotne radiowe).
Czasem jednak coś potrafi zawieść i i gdy pociąg stoi któraś z lokomotyw