Gry FPS już nigdy nie będą takie same.
Ta gra, z premierą zapowiedzianą na rok 2009 zmieni przyszłośc gier FPS jakie znamy do tej pory. A nawet jeśli nie zmieni, to na pewno wywrze na tobie wrażenie.
Rougelord z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 101
Ta gra, z premierą zapowiedzianą na rok 2009 zmieni przyszłośc gier FPS jakie znamy do tej pory. A nawet jeśli nie zmieni, to na pewno wywrze na tobie wrażenie.
Rougelord z
Komentarze (101)
najlepsze
Wystarczy "onetowski" tytuł i 80> wykopów....
Cukierkowa grafika?
Idealna gra dla głupich, leniwych amerykańców, dla których jednoczesne wciskanie W, spacji i lewego myszy [tak się bodajże robiło w PoP bieganie po ścianie z jednoczesnym atakiem, mogę się mylić] to za wiele.
W Assassin's Creed przycisków było więcej, ale za to fabuła była schematyczna i po paru godzinach gra stawała się, delikatnie mówiąc, cholernie nudna...
Choć nie jestem pewien co do nóg - cycki je przesłaniały :-)))
wspomniałbym jeszcze do tego fizykę z Tresspassera - możliwość zgubienia broni podczas przeciskania się przez ciasne korytarze. :D
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/244142.html
i przestańcie się wymądrzać. "Dwa przyciski", co za bzdura...
Widziałem wywiad z twórcą, który zapowiadał, że sterowanie nie ma być tak ograniczone jak w Assasin's Creed. Do minusów zaliczyłbym trochę zbyt sterylne środowisko i zbyt kolorową grafikę. Ale tak czy siak - jeżeli będę miał odpowiedniego kompa to na pewno postaram się dostać tę grę.
http://www.youtube.com/watch?v=7GVZQYESSGE
MIEJSCE:
Policyjne miasto przyszłości.
WPROWADZENIE:
[ W mieście, gdzie ruch ludzi i informacji jest ściśle monitorowany ]
[ Najbezpieczniejszą drogą transportu poufnych informacji jest wynajęcie Biegacza ]
[ Kuriera, który podąża dachami wieżowców, kanałami i korytarzami wentylacyjnymi ]
GŁÓWNA BOHATERKA Faith opowiada:
[ Ludzie potrzebują przenosić informację ]
[ Bez bycia obserwowanym ]
[ Zazwyczaj gliniarze zostawiają nas w spokoju ]
[ Mają do łapania "większe
Army of Two, Dead Space, teraz ta gra. Pierwsza to świetna gra, druga jest wielkim potencjalnym hitem, trzecia bardzo odważna (tym bardziej jak na EA) i też potencjalny hit.
Jak pamiętamy EA zawsze się śpieszyło z wydawaniem swoich gier co odbijało się na jakości, teraz jest inaczej. Najlepszy przykład to Army of two które po
EA nie przykłada obecnie tak dużej roli do gier na PC jak kiedyś kiedy
Army of two ok fajna , ale nie zaj$$ista . Co do reszty to mówisz o grach , które nie miały jeszcze swojej premiery .Widziałeś co się stało z Haze czy Lair ? Oczywiście to nie są gry EA
Gra może być fajna, ale rewolucyjna bym nie powiedział. Oto model rewolucyjnej gry jak dla mnie:
http://pl.youtube.com/watch?v=MKypyTNaVfo&feature=related
Faktycznie widać że chcą wprowadzić dużo nowych rozwiązać w gatunku. Szczególnie rozwinięta ragdollowa fizyka połączona z kolizją detekcji ciekawie wygląda. Podoba mi się mimo że nie moje klimaty. ;P
http://www.gametrailers.com/player/36297.html
Tak czy owak, kombinacja może być ciekawa, ale nie przesadzajmy z takimi opisami... Poza tym tu wygląda na
widać, że ona jest na speedzie!