22.09-29.09 WykopowaSekcjaBlendera lvl podstawowy
Pierwszą propozycję rzeczy do zrobienia przesłałem już wczoraj (więcej info dotyczącą tutoriali znajdziecie we wstępie) : https://www.youtube.com/watch?v=39-CWSn_kms https://www.youtube.com/watch?v=Q93pE5jB1Uw https://www.youtube.com/watch?v=YFmN7eTNfNw Pochwalcie się wynikami !
z- 89
- #
- #
- #
Na wstepie dodam ze uczylem sie i pracowalem w majce 2 lata a potem 2 lata na blendku. W polsce blender ma dużą popularność, znam ludzi ktorzy trzaskaja fotorealistyczne wizki w blenderze, robia gry, reklamy. Ludzie z Techlandu korzystają z blendera do level designu bo modeluje sie w nim po prostu szybciej i wygodniej (po poznaniu podstaw) niz w softach autodesku. Goście z 11bit studios robili w blendku modele do popularnego Anomaly. Moglbym jeszcze wymieniać dalej. Licza sie umiejętności, sam blender wystarcza do profesjonalnej pracy przy durzych projektach.
Co do przyszłościowości to jestes kompletnie w błędzie. Blender to najszybciej rozwijajacy sie soft 3d na rynku. W ciagu roku dodaja do niego tyle rzeczy ile adsk dodaje przez 3 lata do majki i maxa razem wziętych. Plany na przyszlosc blendera sa juz dobrze rozrysowane, goscie wiedza co robic i robią to w wiekszosci dobrze.
Pluginów natomiast jest okolo 1800. Wiekszosc darmowa, kilkadziesiat platnych. Wsparcie dla wiekszosci rendererow na rynku jest (vray, maxwell,
Rzeźby w blenderze (na codzień do rzeźbienia wykorzystuje zbrusha):
http://i.imgur.com/siWepOn.jpg
http://i.imgur.com/w398MLU.jpg
Proceduralne tekstury w cyclesie. Żadnych obrazków, same proceduralki z cyclesa + matma na nodach: