Witam wszystkich zgromadzonych :-)
13-go września 2024 roku kupiłem w znanej polskiej sieci R--/E---/A-- dyktafon Sony ICD-UX570, nr seryjny: 1033618. Zauważyłem, że rusza się lewy mikrofon, więc chciałem to w dniu 28 września 2024 zgłosić w ramach gwarancji do serwisu Sony. Otrzymałem informację na stronie Sony, że mój dyktafon miał gwarancję do 28 października 2021. Na stronie "Sony - warranty check" również ta sama informacja.Przesyłam w załączeniu zrzuty ekranu.
Jak myślicie, czy coś tu się kroi? Znalazłem jakiś mail do supportu Sony, ale czy to do nich dotarło....Czy może macie jakąś sprawdzoną formę kontaktu?
#sony #sonypolska
Komentarze (97)
najlepsze
Potem doczytałem i Lenovo po prostu w systemy wklepuje gwarancję w dniu sprzedaży tego sprzętu do dystrybutora i potem klient może zgłosić się z paragonem lub fakturą i to przedłużają. Przedłużyli mi dwa laptopy bez problemu.
cytując za stroną UOKIK
Obstawiam że jednak żaden sprzedawca nie może narzucić ujemnego okresu gwarancyjnego ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tak czy inaczej problem gwarancji leży po stronie sprzedawcy ¯\(ツ)/¯
@severh:
xD