Amazon znowu zablokował pieniądze sprzedawców! Rząd ma dość
Amazon znowu zablokował pieniądze sprzedawców. Tym razem blokada dotknęła brytyjskie firmy. Część z nich obawia się upadku swoich firm. Brytyjski rząd zaapelował do Amazona o natychmiastowe odblokowanie środków.
Tumurochir z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz
Komentarze (68)
najlepsze
Nie tylko korporacje banki i media. W ogóle gdy ktoś/coś ma za dużą władzę, to zaczyna się dziać nie dobrze.
Dlatego tak ważna jest władza lokalna i szachowanie się poszczególnych władz między sobą. Tak jak ma to miejsce w USA, gdzie jak widać władza federalna musi liczyć się z szachowanie z władzą stanową (ostatni przypadek Teksas vs DC)
Sprawa obecnie u prawnika
Obecnie mają dostarczanie towaru, oferowanie pracy, ubezpieczenia, jedzenie, tv/streaming. Przecież to za dwadzieścia lat będzie nie do zabicia.
@dziacha: Handlowanie tylko za pośrednictwem takim jak sramazon alledrogo czy ebay, to proszenie się o kłopoty. Można się bawić, ale tylko i wyłącznie gdy na boku promuje się własną markę/domene. Po jakimś czasie człowiek dojdzie do wniosku że ma ich gdzieś. No i bez
@HeniekZPodLasu: święte słowa :) łap plusa
@iryt12: zablokuj komuś kasę, po prostu nie zapłać za sprzedaż, bo co innego jest za sprzedaż zapłata a co innego jest przeciąganie w nieskończoność $$ na swoim koncie a ja mam ból d--y że niestety, allegro już dawno nie jest tym czym w latach 2006-2012.
@przemek-k: jest napisane. Wysyłasz do nich pismo, zgłaszasz się do organów gdzie urzęduje firma. Piszesz na social mediach.
Ciała dał rząd UK, a jak zwykle obwinia się amazona.
"Jak informuje portal Ecommerce News, Amazon zablokował pieniądze sprzedawców, aby samemu nie musieć płacić za nich podatków. Zgodnie z prawem bowiem, jeśli sprzedawca nie jest prawidłowo zarejestrowany, organy podatkowe żądają utraconego VAT od operatora platformy, czyli w tym przypadku Amazona. "
Pierwszego dnia jak mi zablokowali konto (co ponoc teraz jest masowe i maja mase weryfikacji) wyslalem im dokumenty, o ktore prosili. Zajelo im dwa tygodnie zeby stwierdzic ze wyslalem je z nieprawidlowego maila (wyslalem z konta glownego zarejestrowanego na Amazonie, a nie z konta beneficjenta).
Wszelkie maile wyslane z zapytaniem na podany email pozostaly bez odpowiedzi. Potem okazalo sie, ze wyslalem jeden dokument, ktory odrzucili i dopiero w ktoryms mailu (z poziomu supportu amazona, a nie dzialu weryfikacji) dowiedzialem sie, ze chodzi kod pocztowy. OKazalo sie, ze byl tam kod pocztowy z drobnym bledem. Co ciekawe, musialem wysac wiecej dokumentow niz prosili w instrukcji.
Co ciekawe wymagali ode mnie wgrania dokumentow przez panel, bo trafila mi sie dodatkowo weryfikacja indywidualna, gdzie nie bylo zadnych guzikow do uploadu i support nie za bardzo wiedzial jak mi pomoc.
Przygod bylo wiecej, ale nie bede przynudzal.
Moje