Jak Grupon dba o PR :)
![Jak Grupon dba o PR :)](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1vsimg310gfMjQnZCLIifBEUEnv7pm07,w300h194.jpg)
Mam bloga i nie zawaham się go użyć. 40 minut temu dostałem telefon, od… pana Artura Bednarza z PR’u z Grupona..
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 65
Mam bloga i nie zawaham się go użyć. 40 minut temu dostałem telefon, od… pana Artura Bednarza z PR’u z Grupona..
Komentarze (65)
najlepsze
Zarówno ja jak i moi znajomi bardzo często korzystamy z grupowych zakupów.
Z doświadczenia wiemy, że niestety mimo atrakcyjnych ofert, jakość obsługi klienta grupowego nie dorównuje jakości obsługi klienta nie grupowego.
Dłuższa wersja:
Może to wynikać z dwóch powodów: oferenci grupowej usługi/produktu nie są przygotowani na przyjęcie dużej ilości klientów - a wiadomo, ludzie płacą i wymagają jak najszybszego wywiązania z umowy. Drugi powód: skoro oferenci są w stanie zaoferować
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeżeli można, (a myślę, że można) to historia fryzjera z Łodzi prezentuje się troche inaczej ... Cóż, jego wina, że "ryzyka" zbyt wysokiej sprzedaży nie wziął pod uwagę i nie skorzystał z tej opcji.
W tym temacie groupon nie zawinił, tylko pokazał, jak duży może być odzew na składane tam oferty.
A co do fryzjera to prawda jest taka, że Gruponowi bardziej opłaciło się odradzić założenie limitu kuponów. Im więcej sprzedali, tym większy zysk. A że się koleś nie
:):) ^^
ja nie polecam, tej jakości papier nie nadaje się do dupy. z gówna biczu nie ukręcisz.
Komentarz usunięty przez moderatora