po co 2x bardziej komplikować układ aby uzyskać 2 % mniejsze spalanie i 3% lepsze przyspieszanie ? To już zaczyna być bez sensu, naprawy możliwe tylko i wyłącznie w kilku miejscach w Polsce za gruby hajs. Serio, przy obecnych czasach kosztów robocizny wymianę oleju, klocków i takie podstawowe sprawy będize trzeba w domu robić, a na poważniejsze rzeczy kredyty brać. Niedługo kto trochę będzie miał oliwy to pojedzie do ruskich po jakąś
@bojeczka: Potwierdzam, do naprawy niwy wystarczą młotek i standardowy zestaw kluczy. Problemem jest tylko jakość części, co rodzi konieczność częstych napraw tego samego. W konsekwencji powoduje to irytacje na wskazany model samochodu i pozbycie się go. Nie bez znaczenia jest karoseria, która ma tendencje do utleniania się i samo degradacji.
Komentarze (10)
najlepsze
@epicentrum_chaosu: Ale to tylko i wyłącznie dowód na to że Twój drugi samochód ma #!$%@? przełożenia, a nie że szósty bieg jest niepotrzebny :)