@snup-siup: 3 kierowców nim jeździ. W sumie jeździło bo baran wczoraj zrobił mu kuku. Ale największy pasztet wśród samochodów -esoul mega daje radę pod katem zasięgu
Najpierw pieerdola że tesla najgorsza potem pokazują że Vw i merc wypada też kiepsko ale po rozwinięciu artykułu to Vw golf jest curva najlepszy. Ehhhh kto by przypuszczał że będzie inaczej. I jeszcze to #!$%@? „ już widzę te komentarze o niemieckim spisku” lata temu nagminnie kupowałem auto Świat grupy a jakże axel springer i tam były takie kwiatki. Porównanie Pastucha kontra peugeota 407. Szara tapicerka w pugu - brzydka, w pastuchu
Typowy bait na maluczkich mentalnie. Temat dotyczy hamulcow, ktorych ev uzywaja bardzo rzadko i trzeba czasami po prostu ich uzyc, zeby utrzymac sprawnosc.
@Rachey: To możesz używać hamulców od czasu do czasu i jest ok. To jest ten sam poziom usterki jak nienapompowane opony. Opony to też kluczowy pod kątem bezpieczeństwa system samochodu.
Dokładnie tak, samochodem elektrycznym bez problemu można jeździć bez używania hamulców. Całość hamowania odbywa się przy pomocy silnika elektrycznego. Po ponad 3 latach jazdy i 60 tysięcy km (większość miasto) mam 85% oryginalnych klocków i od czasu do czasu robię kilka kontrolnych hamowań na odrdzewienie hamulców.
Tesla obsługuje ponad 50 tysięcy stacji ładowania aut elektrycznych na całym świecie. Nowy program opłat będzie obowiązywał w Stanach Zjednoczonych na niektórych stacjach. Za każdą minutę ładowania pojazdu, w którym akumulator ma już uzupełnioną energię w 90%, użytkownik zapłaci dodatkowo 1 dolara. Kierowca zobaczy na ekranie swojego samochodu, na których stacjach aktualnie obowiązuje dodatkowa opłata.
@no_names zrozumiałe, ładowanie z pełną mocą to tak do 70% im większe zapełnienie baterii tym prędkość spada, a ostatnie 10% to już zajmowanie niepotrzebne stanowiska. Jak ruchu nie ma to luz, ale trzeba czekać to nie fajnie.
Komentarze (223)
najlepsze
@SzeregoweKonto: Ty żyjesz w tym aucie czy jak?
Dokładnie tak, samochodem elektrycznym bez problemu można jeździć bez używania hamulców. Całość hamowania odbywa się przy pomocy silnika elektrycznego. Po ponad 3 latach jazdy i 60 tysięcy km (większość miasto) mam 85% oryginalnych klocków i od czasu do czasu robię kilka kontrolnych hamowań na odrdzewienie hamulców.