Mało postępowa i jak na warunki amerykańskie całkiem konserwatywna reklama przedstawiająca pozytywne wzorce społeczne bez nachalnego wpychania tzw. «multikulti» i innych pomysłów z tej samej "postępowej" półki. Czyżby korporacje przed Świętami Bożego narodzenia zaczęły mówić ludzkim głosem? Czy zwiastuje to zwrot w dotychczasowych wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych? Pożyjemy, zobaczymy.
@tr0llk0nt0: Chyba oglądaliśmy inne reklamy skoro nie ma wpychania multikulti.
Czarna dziewczyna pomaga białemu zdążyć na metro, czarny koleś pomaga białym przy strojeniu mikołaja no i czarny koleś przynosi prezenty. Bo pewnie prawdziwego Mikołaja zabili na przedmieściach ( ͡°͜ʖ͡°) Więc takie pokazanie, że BLM nadal się liczy.
Komentarze (11)
najlepsze
No i antyfeminizm: wśród mikołajów nie ma ani jednej kobiety.
Stop dyskryminacji niepełnosprawnych i chorych!
Czarna dziewczyna pomaga białemu zdążyć na metro, czarny koleś pomaga białym przy strojeniu mikołaja no i czarny koleś przynosi prezenty.
Bo pewnie prawdziwego Mikołaja zabili na przedmieściach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc takie pokazanie, że BLM nadal się liczy.
Komentarz usunięty przez moderatora