Podobno te reklamy Królewskiego były nieudane, klienci nie kupowali więcej piwa. Jako powód czytałem kiedyś, że nikt nie chciał identyfikować się z tymi facetami- pantoflami z pogranicza serialu Kiepskich
@powgun: dokładnie to było w ten sposób, że reklamy były śmieszne nie dla grupy docelowej tego piwa tylko dla osób, które piły bardziej marki premium i dla nich Królewskie pili ludzie w stylu Kiepskich. Grupa docelowa poczuła się urażona bo sama siebie wyobrażała inaczej, jako aspirującą do marek premium. nie mogę znaleźć źródeł tych badań ale wtedy pracowałem w branży reklamowej i czytałem dużo analiz reklam, kampanii itd.
@powgun: kurcze a ja ze względu wlasnie na te reklamy pamiętam o tej marce i zawsze jak zjezdzam na mazowsze to pare królewskich wezmę, tak to nie odróznia się niczym od pozostałych
I teraz porównaj to człowieku do współczesnych reklam. Przecież to są lata świetlne. Tu jakaś mikro-historyjka, przyjemna piosenka z jakimś refrenem, ogółem coś co wpada w pamięć, a teraz? "GRAFIKA INTEL DYSK TYSIONC KUPUJ BO KU#WA TAK EEEEEAAA!!!!!" albo "Poczuj majestat, bryzę atomów i zmysłowość ch#ja twojej starej w nowym Peżo Dajarija" i ku#wa auto za ćwierć bańki krążące bez celu po jakichś Andach. Nic o tym ile pali, jaka moc silnika,
@Sprus: Te reklamy to jest koncept gdzieś sprzed 15-20 lat, tylko nadal je rozwijają. Coś jak z RedBullem, to po prostu stały element komunikacji marki. Albo Old Spice odkąd wymyślił "siedzę na koniu".
ość ch#ja twojej starej w nowym Peżo Dajarija" i ku#wa auto za ćwierć bańki krążące bez celu po jakichś Andach. Nic o tym ile pali, jaka moc silnika, ch#j. Już ku#wa lecę je kupić...
@Iudex: Szanuje Old Spice za to że w ich reklamach używają praktycznych efektów:
"Przygoda, przygoda - każdej chwili szkoda" i widok gości podobnych do Twojego Ojca taplających się po błocie, aby później z dumą w progu stwierdzić: "Trzy strzeliłem!". Obecnie Łomżunia ma bodaj jako jedyna reklamy nie w klimacie "młodzi, fajni lubią nasze bronxy".
Komentarze (72)
najlepsze
nie mogę znaleźć źródeł tych badań ale wtedy pracowałem w branży reklamowej i czytałem dużo analiz reklam, kampanii itd.
@Iudex: Szanuje Old Spice za to że w ich reklamach używają praktycznych efektów:
https://www.youtube.com/watch?v=rArZl8vh8aY
https://www.youtube.com/watch?v=kHCDajKs17E
@MajestatycznyWitek: O nic. Mumio to taki lekko absurdalny kabaret, albo czujesz ten typ humoru albo nie. Tutaj przykład.
Akurat tę kampanię reklamową uważam za bardzo fajną, podobnie stare reklamy frugo czy też dezyderatę Ery.