Realistyczna płynność filmu przyszłością kina?
James Cameron na prezentacji Cinema Con opowiedział o porzuceniu skostniałego, archaicznego standardu 24 klatek na sekundę na rzecz nowego, znacznie płynniejszego - 48 FPS lub 60 FPS.
D.....w z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
Komentarze (128)
najlepsze
http://www.videocopilot.net/tutorial/blast_wave/
A to i tak pewnie ułamek narzędzi jakie mogą mieć w Hollywood
Jestem na nie.
"I zacznie się robienie filmów pod technicolor. Tak jak to było z filmami dźwiękowymi. Z jednej strony popieram rozwój technologiczny, ale kosztem techniki powstaną coraz słabsze filmy pod względem fabuły."
hahahaahahahahahahahah hah ah ah aha ah ah aha ha ah ah ah ah asduasd3241 412 4cwerrfgfv
Co za bzdury. Przeplot to 25 klatek podzielone na pół. Tak po prostu jest przesyłany obraz w standardzie pal/ ntsc (30).
Jako, że jestem autorem tej notki na blogu czuje się zobowiązany odpisać i tutaj, skoro ktoś wykopał.
Zanim komuś zarzucisz pisanie bzdur warto temat zbadać trochę lepiej ;)
PAL z przeplotem to rzeczywiście tak jakby 25 klatek na pół, jednak to nie wszystko. Każda z tej połówki jest rejestrowana W INNYM PRZEDZIALE CZASOWYM. Tych przedziałów jest... 50! Tada! ;))
Przeplot to nie jest takie proste podzielenie klatek, to jest również
Źle wkleiłem link http://www.kmf.org.pl/fx/t2e.html Zobacz ile się napracowali. Oprócz Scota nie ma innego tak dokładnego reżysera.
Samo 1080p nie. Ale 1080p60 chyba tak. I nie chodzi tu o odkrywanie czegoś nowego, a jedynie wprowadzenie jako standardu.