Cześć ( ͡º ͜ʖ͡º),
Demo naszej gry jest dostępne na steam :) Ponad pół roku temu przedstawiałem już nasz projekt na wykopie: Link do znaleziska
Zapraszam do pobrania darmowego dema: Link do dema
Jest to jeszcze wczesny build, więc feedback mile widziany!
Link to trwającej kampanii Kickstarter. Jakby ktoś chciał nas wesprzeć, będziemy bardzo wdzięczni. Jesteśmy malutkim zespołem i nie posiadamy ogromnego budżetu: Kickstarter
Komentarze (183)
najlepsze
Strzelanie z tego pistoletu bardzo fajne, kod do komputera też fajnie pomyślany
Z dźwiękiem akurat jest ciężka sprawa. Tak naprawdę, to w ogóle nie powinno być żadnego dźwięku na księżycu, dlatego staramy się znaleźć jakiś balans. Planujemy też coś takiego jak opcja dla entuzjastów kosmosu tzn. jak będzie włączona nie będzie w kosmosie w ogóle dźwięku, tak jakby to było w rzeczywistości (ewentualnie jakieś wibracje słyszane wewnątrz
Gierka bardzo klimatyczna. Bardzo fajnie zrealizowane dialogi. Chętnie zagram kiedyś w pełną wersję.
Co mi przeszkadzało:
- chodzenie i bieganie bardzo wolne, mało responsywne, jakby chciał a nie mógł
- model jazdy łazikiem, często się wywraca
- dużo rozrzuconych kartek dziennika, może wprowadzić też jakieś wpisy dziennika na komputerach?
- drzwi dziwnie się otwierają, może lepiej jakby były przesuwne?
- mniej prowadzenia za rączkę, mniej znaczników a więcej drogowskazów, nazw pomieszczeń,
Hm...
Nie gram w gry. Ale popatrzyłem okiem boomera z ciekawości - wygląda nieźle ( a jak na małą ekipę to świetnie ).
Zazdrość, że dziś w parę osób można takiego coś zrobić ( oczywiście pomijam tutaj "drobny" czynnik talentu :)
Gdybym był o 30 lat młodszy wszedłbym w gamedev jak dzik w ziemniaki.
Zaciekawił mnie fragment opisu na Steam "Dowiedz się, co się tam wydarzyło, rozwikłaj tajemnice księżyca i odkryj, dlaczego tak naprawdę ścigaliśmy się, by wylądować na jego powierzchni w 1969 roku."
Uważam, że równie interesujące jest pytanie "dlaczego nagle przestaliśmy latać na księżyc?"
Doskonała może z tego pytania wyjść spiskowa, fabularnej intryga. Kto wie, może to dobry pomysł na dodatek lub następną część?
Teraz nad organizacją pracy całego teamu, organizacją pracy freelancerów. Dopilnowywanie, że wszystko będzie spięte na co miesięczny kamień milowy od wydawcy. Oraz wszelkiego rodzaju zadania organizacyjne czy marketingowe od wydawcy.
Do tego nadal pracuje też przy projekcie jak tylko mam na to czas, jakbym miał to nazwać do game director/game designer na teraz.
-Brak muzyki/jakiegokolwiek dźwięku w menu - być może to celowy zabieg ale ja od razu zacząłem się zastanawiać czemu dźwięk nie działa
-"Press ENTER to apply" - enter nie działa. Musiałem manualnie wcisnąć guzik myszką
-Trochę dziwne suwaki - trzeba precyzyjnie trafić w linię % żeby zacząć zmieniać wartości. IMO lepiej zrobić żeby klawiszami zmieniać Zanim się kapnąłem jak wymusić tryb suwania to musiałem kilkanaście razy poklikać
Wygląda naprawdę zacnie choć mam wrażenie że trochę przesadziliście z rozmachem - planety, księżyce, stacje kosmiczne...
W demko zagram a jak mi podejdzie to i sam się dorzucę do KS :)
Taki RDR2 - pierdoły, typu końskie jajca na mrozie, albo różne reakcje NPC na otoczenie - jest przykładem gry pełnej szczegółów otaczającego świata. Chętnie się wraca i poznaje coraz więcej "smaczków".