Cześć ( ͡º ͜ʖ͡º),
Demo naszej gry jest dostępne na steam :) Ponad pół roku temu przedstawiałem już nasz projekt na wykopie: Link do znaleziska
Zapraszam do pobrania darmowego dema: Link do dema
Jest to jeszcze wczesny build, więc feedback mile widziany!
Link to trwającej kampanii Kickstarter. Jakby ktoś chciał nas wesprzeć, będziemy bardzo wdzięczni. Jesteśmy malutkim zespołem i nie posiadamy ogromnego budżetu: Kickstarter
Komentarze (183)
najlepsze
Ostatnie Star Warsy, Redfall itd.
Co do gotowców z neta, tak używamy bardzo dużo assetów w projekcie, ale też tworzymy swoje od zera.
Możliwości
Co do rzeczy które w mojej opinii są do poprawy to dźwięki bo czasem ich nie ma jak np: zamykanie lub otwieranie drzwi, podczas całej rozgrywki jakieś buczenie w tle słyszałem które znikało jak się cutscenka włączała, szczegóły jak np: dźwięk łazika który brzmi zawsze tak samo.
W bazie startowej drzwi są manualne a otwierają się same, fajnie gdyby była
Jestem pod wrażeniem i gratuluję. Jestem bardzo ciekaw ile osób ma Wasz team i ile z nich zajmuje się tym "pełnoetatowo" ? Próbuje sobie policzyć jakiej skali projekt jest możliwy przez jaką wielkośc teamu:)
Projekt zaczynałem sam, potem dołączyło paru freelancerów.
Po zdobyciu wydawcy nasz team to:
- 4 osoby full time (w tym ja)
- 11 osób (kontrakt lub 1/4 etatu)
- kilka osób freelance (tu zmiennie, z portali takich jak fiverr czy upwork)
Wygląda to profesjonalnie, podoba mi się klimat Half-Life i The Moon. Nie wiem na ile ma to być ambitna i z jakim poziomem realizmu produkcja, więc część uwag pewnie jest przesadzona i nie do zmiany na tym etapie.
1. Sterowanie w menu do poprawy + brak muzyki.
2. Brak animacji. Mam nadzieję, że zostaną dodane do np włazów otwieranych manualnie.
3. Szkoda, że w budynkach nie ma atmosfery, to mocno
nie kłócę się o znaczenie słowa, bo dopiero je poznałem :D