Gra przypomina widok z kamerki funkcjonariusza, czyli obraz już przetworzony. Odtworzenie obrazu już przetworzonego. Imo uważam, że świetnie to wygląda, zobaczymy jaki będzie gameplay.
@150bpm: Wydaje mi się że cała "magia" tej gierki polega przede wszystkim na dobraniu oświetlenia i właśnie zachowania kamery na wzór tych kamerek policyjnych. Jakoś jak przyglądam się tym wszystkim teksturom i modelom to wrażenia samo w sobie nie robi. Jakiś wielce dynamicznych świateł tu wcale nie ma, skomplikowanych wielce złożonych modeli przedmiotów i ich animacji, a cały efekt robi właśnie "efekt kamerki" który IMO rozpracowali idealnie czym zasłużyli sobie na
@150bpm: Widok z kamerki jest genialny. Oby tylko nie zrobili z tego jakiegoś CoDa czy BFa i postawili na realizm. Z tego co ktoś wyżej wspomniał ma to być gra detektywistyczna, więc jest szansa na coś fajnego.
Heh sami deweloperzy tłumaczyli że cały efekt łał, to odpowiednie postprocessy na kamerze(camera shake, adaptative exposure, found footage film effect etc). Natomiast reszta (level) to kupiony asset. Tak nanite i lumen w ue5 to gamechangery jeśli chodzi o jakość oświetlenia w grach i poziom detali na poszczególnych asseach.
Realizm kryje się w zasadzie za maskowaniem niedoskonałości filtrami kamery. Gdyby wziąć dowolną fotorealistyczną grę, zbić rozdzielczość filmu i nałożyć kilka filtrów to też można by było ją pomylić na pierwszy rzut oka.
Gwarantuje, że z bliska na ekranie już nie będzie tak "realna" bo intensywność filtrów potrzebna do maskowania niedoskonałości musiałaby być tak spora, że gra by była nieczytelna z bliska siedząc przy ekranie co by ją czyniło męczącą do grania.
Komentarze (141)
najlepsze
Gdyby wziąć dowolną fotorealistyczną grę, zbić rozdzielczość filmu i nałożyć kilka filtrów to też można by było ją pomylić na pierwszy rzut oka.
Gwarantuje, że z bliska na ekranie już nie będzie tak "realna" bo intensywność filtrów potrzebna do maskowania niedoskonałości musiałaby być tak spora, że gra by była nieczytelna z bliska siedząc przy ekranie co by ją czyniło męczącą do grania.