Po kampanii z transseksualistą Bud Light straciło ponad 6 miliardów $ w 6 dni
Bud Light (Anheuser-Busch InBev) straciło ponad 6 miliardów $ w zaledwie 6 dni po kampanii reklamowej z udziałem transseksualisty Dylana Mulvaney'a. Kampania ta wywołała oburzenie wśród konsumentów i spowodowała bojkot firmy.
AndrzejTrampolina z- #
- #
- #
- 279
Komentarze (279)
najlepsze
Oni muszą stracić majątek życia, żeby zrozumieć, jak klienci szanują takie firmy.
No właśnie, przecież tych całych lgbtq to jest może z 2% w całym społeczeństwie. Z czego transów to jakaś garstka, może 5% z tych 2%. W dodatku z tego co wiem to nie są za bardzo lubiani przez resztę. Nie wiem co chcieli osiągnąć wypuszczając taką reklamę.
Kapitalizacja giełdowa przedsiębiorstwa stanowi dokonaną przez rynek kapitałowy wycenę jego aktywów netto, czyli kapitału.
Firma nie ucierpiała na płynności, ale jej właściciele stracili kasę. Myślę, że to usprawiedliwia zastosowany tu skrót myślowy, czyli domniemanie sformułowania "na wartości" z kontekstu. Przecież ilustracją jest kurs akcji, prawda?
@Arv_: Właściciele nie stracili póki co żadnej kasy, chyba, że akurat mieli w planach sprzedawać akcje. Tak samo jeśli sytuacja się uspokoi i ceny pójda do góry - też nie zarobią poprzez sam wzrost.
“If I had asked my customers what they wanted they would have said a faster horse.”