Po kampanii z transseksualistą Bud Light straciło ponad 6 miliardów $ w 6 dni
Bud Light (Anheuser-Busch InBev) straciło ponad 6 miliardów $ w zaledwie 6 dni po kampanii reklamowej z udziałem transseksualisty Dylana Mulvaney'a. Kampania ta wywołała oburzenie wśród konsumentów i spowodowała bojkot firmy.
AndrzejTrampolina z- #
- #
- #
- 279
Komentarze (279)
najlepsze
@Zhai: Giełda wycenia przyszłość, jeżeli jest hejt na markę to jest też potencjalna szansa utraty przychodów. Ja w takich warunkach zastanawiałbym się czy nie wychodzić ze spółki ;)
Oczywiście artykuł to click-bait, bo taka strata w 5 dni nie jest niczym nadzwyczajnym
Gdyby to był drop o 20-30% jeszcze, to może warto się nad tym zastanawiać.