Mnie bardzo interesuje kilka kwestii: 1. Czy rząd przebuduje infrastrukturę przesyłową energii elektrycznej, która już dziś ma kłopoty z przesyłem prądu w godzinach szczytu? 2. Nie wyobrażam sobie ładowania samochodów elektrycznych w szczycie. Dziś zatankowanie zajmuje kilka minut. Naładowanie elektryka to pół godziny i trzeba to robić kilka razy częściej niż zalewać bak. A więc, aby osiągnąć podobną przepustowość trzeba mieć jakieś 10 razy tyle "wtyczek" ile jest "instrybutorów". Kto to wybuduje?
No słychać parę nagłaśnianych przypadków na kilkadziesiąt milionów aut ( ͡°͜ʖ͡°)
@PiotrFr: Skoro płoną 10 razy bardziej to nic dziwnego ( ͡°͜ʖ͡°)
Nie jesteś na bieżąco
Jestem aż za bardzo. Dalej nie ma czegoś takiego jak recykling baterii. Nie ma żadnego centrum recyklingowego w europie, a te wszystkie bajki o 99% jakoś się nie mogą ziścić.
Komentarze (8)
najlepsze
Bedzie dyszcz,
albo i nie!
1. Czy rząd przebuduje infrastrukturę przesyłową energii elektrycznej, która już dziś ma kłopoty z przesyłem prądu w godzinach szczytu?
2. Nie wyobrażam sobie ładowania samochodów elektrycznych w szczycie. Dziś zatankowanie zajmuje kilka minut. Naładowanie elektryka to pół godziny i trzeba to robić kilka razy częściej niż zalewać bak. A więc, aby osiągnąć podobną przepustowość trzeba mieć jakieś 10 razy tyle "wtyczek" ile jest "instrybutorów". Kto to wybuduje?
@PiotrFr: Skoro płoną 10 razy bardziej to nic dziwnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jestem aż za bardzo. Dalej nie ma czegoś takiego jak recykling baterii. Nie ma żadnego centrum recyklingowego w europie, a te wszystkie bajki o 99% jakoś się nie mogą ziścić.
Skoro ev-oszołomy twierdzą,