To sie nie uda, za drogie, za skomplikowane, zajmuje duzo miejsca (szczegolnie z tylu), a korzyści jakie? Zaoszczędzone pare minut na parkowaniu? Zreszta sa juz rozwiazania softwarowe dla aut i same parkuja. Ew w azji gdzie musza ich upychac jak zyletki.
W elektrykach, z niezależnymi silnikami w każdym kole, to jest łatwe i tanie do wyprodukowania. Jak już wejdzie to do masowej sprzedaży, to ci bez tego systemu po zaparkowaniu będą mieli #!$%@?. Zacznie się zawłaszczanie nie dwóch miejsc postojowych na raz, a trzech i więcej.
Komentarze (10)
najlepsze
https://motofakty.pl/system-czterech-kol-skretnych-historia-zasada-dzialania-i-eksploatacja/ar/c4-16280455
@req: wpadnij kiedyś do jakiegoś większego włoskiego czy francuskiego miasta.
Jak już wejdzie to do masowej sprzedaży, to ci bez tego systemu po zaparkowaniu będą mieli #!$%@?. Zacznie się zawłaszczanie nie dwóch miejsc postojowych na raz, a trzech i więcej.
@stachuprzytelefonie: Bo jest bezpośrednio przy kole, a nie w "resorowanym" nadwoziu?