Nie rozumiem jednej rzeczy, kamerki są tanie jak barszcz, monitorów do pojazdów i tak pacha się na pęczki, od dekad wiadomo gdzie tir, tramwaj, samolot, pociąg, ma martwe pole. Dlaczego więc nie montuje się kamer z widokiem na te strefy? Takie gówno kamerki (która bezpośrednio od producenta wyszłaby nawet sporo taniej) umieszczona pod szybą, po skosach i z tyłu i wycelowana w dół niemal skasowała by wszystkie martwe strefy pojazdu za kwotę
@jamajskikanion: to nie jest kwestia kosztów. W ile lusterek, ekranów jesteś w stanie patrzeć na raz? I jeszcze do przodu, jeszcze narożniki i krawężniki... Manewrując patrzysz w to, które akurat potrzeba. Ruszając w lewo patrzysz w prawe lusterka, potem przez przednią szybę, w lusterko z przodu, ruszasz z miejsca, patrzysz w lewe lusterko, w lewe sferyczne, czy czegoś nie zabierasz, patrzysz przez przednią szybę... W tym momencie rozjeżdzasz dziadka, który wylazł
Co robi tir na osiedlowej uliczce? Pewnie dostarcza bułeczki do biedronki. Można było przepakować tira na kilka dostawczaków. Jakiś cwaniak na logistyce zaoszczędził, a inny gapa zapłacił za to życiem.
@kkulesza: Na tym wlasnie polega logistyka i w ogóle biznes, że się redukuje koszta. Poza tym kierowca wyjeżdżał z ulicy przemysłowej. Zgadnij skąd ta nazwa xD
Nie wiem co jest trudnego w zmianie przepisów i montowaniu lusterek pokazujących co masz pod maską takiej durnej ciężarówki. Jak kierowca nie ma możliwości zobaczyć czy ktoś mu nie wlazł pod maskę to nie powinien mieć prawa nawet ruszyć z miejsca, wiem że to co napisałem wydaje się totalnie głupie ale na litość boską, jakiś idiota zaprojektował te ciężarówki w taki sposób i żaden problem to naprawić..
@plachu: Prościej, taniej i szybciej można było nie włazić przed ten samochód. Jedyny system, który mógł zadziałać to balon z napisem "jestem debilem" przywiązany do głowy pieszego...
@plachu: > Ponadto jeśli myślisz że ciężarówkami jeżdżą tylko inteligenci a pod koła wchodzą tylko debile
@plachu: Nie napisałem nic takiego, ani nawet nic co by mogło sugerować że tak myślę.
Nie wiem, co chciałeś tym osiągnąć, chyba tylko odwrócić uwagę od tego, że Ty traktujesz "wszystkich" kierowców jako debili morderców... Ja odniosłem się tylko do tego przypadku. (btw tam chyba nawet nie ma przejścia dla pieszych...)
@Leniek twój filmik trafia w sedno sprawy. Bardzo wyraźnie widać na nim że ma zamontowane dodatkowe lusterka ale w nie nie patrzy. Pewnie za to ma nalepkę. Napisałbym to pod filmem ale znam tylko angielski więc autor będzie udawał że nie rozumie, tak jak to na francuzików przystało.
tak swoją drogą wiem że wina pieszego ale czy to taki duży problem montować lusterko w tirach przed przednią szybę zeby miał podgląd co się dzieje? przeciez dużo to nie kosztuje
nie interesuja mnie martwe strefy w tirze. jest w terenie zabudowanym więc wina kierowcy tira który ma byc maksymalnie skupiony na jeździe ponieważ można powiedzieć operuje maszyną
Komentarze (391)
najlepsze
źródło: comment_16707624185znxCiMEbgSCOlQre9ZGkF.jpg
Pobierz@derigen90: ????
Ruszając w lewo patrzysz w prawe lusterka, potem przez przednią szybę, w lusterko z przodu, ruszasz z miejsca, patrzysz w lewe lusterko, w lewe sferyczne, czy czegoś nie zabierasz, patrzysz przez przednią szybę... W tym momencie rozjeżdzasz dziadka, który wylazł
źródło: comment_1670780349CfqcgTMSzJDMJoBpDKQQpI.jpg
PobierzPewnie dostarcza bułeczki do biedronki.
Można było przepakować tira na kilka dostawczaków.
Jakiś cwaniak na logistyce zaoszczędził, a inny gapa zapłacił za to życiem.
Poza tym kierowca wyjeżdżał z ulicy przemysłowej.
Zgadnij skąd ta nazwa xD
Jak kierowca nie ma możliwości zobaczyć czy ktoś mu nie wlazł pod maskę to nie powinien mieć prawa nawet ruszyć z miejsca, wiem że to co napisałem wydaje się totalnie głupie ale na litość boską, jakiś idiota zaprojektował te ciężarówki w taki sposób i żaden problem to naprawić..
@plachu: Nie napisałem nic takiego, ani nawet nic co by mogło sugerować że tak myślę.
Nie wiem, co chciałeś tym osiągnąć, chyba tylko odwrócić uwagę od tego, że Ty traktujesz "wszystkich" kierowców jako debili morderców...
Ja odniosłem się tylko do tego przypadku. (btw tam chyba nawet nie ma przejścia dla pieszych...)
@sargento: Ale wiesz że nalepki dla pojazdów poruszających się we Francji są obowiązkowe?
ponad 100tys funtow kary dla firmy za jedną półkę !! a pozniej utrata licencji.. Mało ?