Coraz więcej firm sprawia, że ich numery telefonu są trudne do znalezienia
Kontakt z żywym człowiekiem staje się utrudniony. Bo w końcu trzeba mu płacić, żeby odebrał telefon, a czatbot i system rezerwacji są dużo tańsze.
RicoElectrico z- #
- #
- #
- #
- #
- 159
Komentarze (159)
najlepsze
-for english press 2
-ukrainski 3
-klienci indywidualni 4
-ch* ci w d* wciśnij 5
-blebleble 6
-blablabla 7
-dział windykacji 8
-pozostałe tematy wcisnij 0
Cyk 0….
:prosimy o podanie tematu rozmowy
-twoja stara 0
-ale jara 1
-blebleble 2
-3
-4
.
.
.
.
.
-0 żywy konsultant dla ciebie wcisnij 0
Cyk 0
Szanowny kliencie, w trosce o twoje bezpieczenstwo, podajemy
Większość dużych korpo przerzuca swoje jeszcze istniejące infolinie do tańszych krajów. Hiszpanie do Ameryki Łacińskiej, Anglicy i Amerykanie gdzie się da najtaniej, bo wszyscy na świecie mówią po angielsku, Francuzi do Algierii. Moja firma chciała zaorać call center w Polsce i przenieść ruch do Rumunii, ale się nie dało bo nie znaleźli odpowiedniej ilości ludzi ze znajomością
Firma leci w #!$%@?, ma opóźnienia? No super, płatność tez sie opóźnia, covid, srowid wiecie nie?
Oj godzina na infolinii? Oczywiście ze zaplace proszę dzownic i czekać, niestety wszyscy konsultanci u mnie w domu obsługują inna firmy, proszę czekać.
To sprawia, że firma powinna płacić kary za utrudnianie dochodzenia praw konsumentów.
Sprzedajesz, a nie zostawiasz kontaktu do żywej osoby (np allegro)? Walnąc domiar 20% od przychodu dla takiej pseudo firmy, likwidować takie dziadostwo, nie pasuje respektować praw biedniejszych od siebie to wypier.alaj z Polskiego rynku lub płać.