A gdzie fizyka? Nie można poruszyć ani jednego atomu z tego świata który niby jest realistyczny. Fotorealistyczny tak ale do realizmu w naszym wydaniu to jeszcze mu trochę brakuje. Crysis tknął się tego pojęcia ale później zaczęło się zacofanie w tej kwestii. Powód? Wydajność konsol. Wystarczy spojrzeć jaki był downgrade przy Crysis 2.
nie ma to sensu, gra ma być interaktywna a taka grafika to chyba tylko za 10 lat w symulatorach chodzenia będzie implementowana. Z resztą to nie ma wielkiego sensu, ta pogoń za coraz lepszą grafiką, OK jest efekt WOW za pierwszym razem ale potem mózg się przyzwyczaja i nie ma to wpływu na immersje. Ja wolę słaba grafikę ale świat który mogę sam kreować, niszczyć, wchodzić w interkacje itp.
@janek_kenaj: to jakaś niepisana zasada gamedev? Zresztą po to są ustawienia graficzne żeby móc wybrać rozdzielczość, jakość tekstur, tak żeby framerate był przyzwoity. Z Twoim podejściem nie byłoby postępu i gralibyśmy w jakieś gry Ala Mario
@janek_kenaj: Wiedźmin na starcie na maksa dał się odpalić może na 10% dostępnych w domach komputerów. Dzisiaj ogarnia go najtańszy laptop. To się nazywa postęp.
Komentarze (24)
najlepsze
@Walnij_Kielona: 15 lat temu też tak mówili. ;)
Dobrze, że napisałeś, bo to zmieniło mój świat