Zdjęcie w tym poście przedstawia ciężki śmigłowiec CH-53 działający jako holownik dla USS Austin LPD-4 w Long Island Sound. Wzięty w styczniu 1968 imponujące zdjęcie w tym poście przedstawia CH-53 ciężki-lift helikopter działający jako holownik dla USS Austin LPD-4 w Long Island Sound.
Zgodnie z postem, który pojawił się na Twitterze "Po okresie urlopu na Boże Narodzenie i Nowy Rok, Austin przetransportował Underwater Demolition Team 21 do Key West na Florydzie w styczniu 1968 roku na szkolenie jednostki, następnie odwiedził San Juan i Roosevelt Roads, Puerto Rico i Port Everglades na Florydzie. Następnie w dniach 12-23 lutego 1968 r. przebywał w Bridgeport w stanie Connecticut, gdzie uczestniczył w testach śmigłowca CH-53 w zakładach Sikorsky Aircraft. Część testów obejmowała holowanie Austina przez helikopter CH-53". Jak pokazuje poniższe zdjęcie, w 1957 roku Westland Whirlwind (silnik 1 x 750 KM) holował trałowiec HMS Gavington (c. 360 ton) w ramach prób mających na celu pokazanie użyteczności śmigłowców w pracach ratowniczych - wyjaśnia inny użytkownik Twittera. Jak pokazuje poniższe zdjęcie, Straż Przybrzeżna Stanów Zjednoczonych (USCG) również używała helikopterów do holowania łodzi. Wykonane w 1958 roku zdjęcie przedstawia helikopter USCG Sikorsky HO4S Tugbird ciągnący boję serwisową Juniper wokół oceanu na Florydzie.
Komentarze (8)
najlepsze
@adamssson: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wzięty w styczniu 1968 imponujące zdjęcie w tym poście przedstawia CH-53 ciężki-lift helikopter działający jako holownik dla USS Austin LPD-4 w Long Island Sound.
Zgodnie z postem, który pojawił się na Twitterze "Po okresie urlopu na Boże Narodzenie i Nowy Rok, Austin przetransportował Underwater Demolition Team 21 do Key West na Florydzie w styczniu 1968 roku na szkolenie jednostki, następnie odwiedził San Juan i Roosevelt Roads, Puerto Rico i Port Everglades na Florydzie. Następnie w dniach 12-23 lutego 1968 r. przebywał w Bridgeport w stanie Connecticut, gdzie uczestniczył w testach śmigłowca CH-53 w zakładach Sikorsky Aircraft. Część testów obejmowała holowanie Austina przez helikopter CH-53".
Jak pokazuje poniższe zdjęcie, w 1957 roku Westland Whirlwind (silnik 1 x 750 KM) holował trałowiec HMS Gavington (c. 360 ton) w ramach prób mających na celu pokazanie użyteczności śmigłowców w pracach ratowniczych - wyjaśnia inny użytkownik Twittera.
Jak pokazuje poniższe zdjęcie, Straż Przybrzeżna Stanów Zjednoczonych (USCG) również używała helikopterów do holowania łodzi. Wykonane w 1958 roku zdjęcie przedstawia helikopter USCG Sikorsky HO4S Tugbird ciągnący boję serwisową Juniper wokół oceanu na Florydzie.
@adamssson: tja, sporo starsze. xD