@miwex: kolega z liceum ma firmę transportową. Mówił mi niedawno, że te zakazy to ściema... On ma za to eldorado, bo duża część frachtów jego firmy, to wschód, a ceny poszybowały to the moon... No i maszyny tankuje na Białorusi, albo u Ruskich
@ocalanyalvac: przecież te wszystkie Girteki Vlantany, Hoptransy, Hegelmanny to kacapskie biznesy. Girteka po zarejestrowaniu się w Niemczech zaczęła #!$%@?ć niemiecki rynek bo zaczęli kabotaże walić po 0.9€/km więc jest szansa że Niemcy się #!$%@?ą i się za nich wezmą. Chyba, że jak zwykle kacapy zamkną im pyski pieniędzmi to jednak nie ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°)
@PLChauffeur: u mnie w łódzkim? Chłopie pytam o konkrety, bo nie słyszałem nigdy o tym i jestem najzwyczajniej ciekawy, a ty mi wyjeżdżasz z Sowietami.
@zolwik89: to są polskie oddziały litwinskich firm które mialy duże oddziały w Rosji i Kazachstanie i naczepy wyciągnęli żeby chociaż nie marnowały się. Część to też rus firma co ma oddział w pl jak tels ale ogólnie to rus firmy się zmywają z rynku eu
@jednorekibadnyta: to są kacapskie firmy które były porejestrowane najpierw na Litwie, Łotwie a następnie w Polsce i ostatnio w Niemczech I tak w ogóle to litewskich...
Rynek nie lubi pustki, na wschodniej A2 nigdy nie było tak dużo, w zasadzie to nigdy nie widziałem tu żadnej ciężarówki z Kazachstanu :) jak teraz i chyba kilka razy Azerbejdżan bądź podobne raczej transportowo egzotyczne kraje.
Dodatkowo bardzo dużo ruskich naczep jedzie za polskimi koniami.
Bo na zachodzie EU to Turków jak pod Wiedniem w 1683 roku.
Nie prawda. Po prostu się przebrazowili - zamknęli licencję na Unię i teraz jeżdżą na Gruzję i Turcję gdzie cały Turcy zwożą I'm z Europy wszystko czego zapragną
Komentarze (64)
najlepsze
¯_(ツ)_/¯
I tak w ogóle to litewskich...
Dodatkowo bardzo dużo ruskich naczep jedzie za polskimi koniami.
Bo na zachodzie EU to Turków jak pod Wiedniem w 1683 roku.