Układ celowniczy, charakterystyka startu lotu, kierunek wydechu i korekta lotu, jakiś TOW po wersji TOW-2A włącznie. Stawiam na TOW-2A lub TOW-2B. ( powoli ich ładunki tracą terminy ważności ( ͡°͜ʖ͡°) )
@Fearaneruial: >Dysze silnika marszowego znajdują się po bokach kadłuba, ponieważ w części ogonowej znajduje się szpula z przewodem służącym do kierowania pociskiem. Zadaniem operatora, po wystrzeleniu pocisku jest utrzymywanie celu w celowniku, a system naprowadzający automatycznie prześle komendy sterujące, korygujące lot TOW. Sterowanie pociskiem odbywa się przez przestawianie tylnych stabilizatorów. Głowica kumulacyjna pocisku jest wyposażona w zapalnik uderzeniowy i może przebijać pancerz o grubości do 600 mm (w pierwszej wersji). Minimalny
Czołg nie widział o tym, że jest celem? Na niektórych filmikach widać, że po strzale w ostatniej chwili strzelający przenoszą cel na obiekt. Tutaj trzymał celownik nieruchomo cały czas.
Ładna termowizja, fajnie to pokazuje jaką to daje przewagę przy takiej mgle i innych warunkach. Choć chyba część ujęcia „normalnym okiem” zasłania ekran?
Komentarze (41)
najlepsze
Dobry kacap to martwy kacap.
@mgenek: Są dwie wersje TOWired i TOWireless, ta druga jest wprowadzona od paru lat
Wg danych katalogowych
Realnie przebijała tylko 470mm
awizo i narta
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@edek-ecki: nope, nie ma żadnego ostrzeżenia, oświetlenia laserem, nic